navn

Tonje M

Glad i forumet
hei alle=)
jeg bare lurer på om dere har tenkt/bestemt dere for navn til gulla deres enda???
vi har bestemt oss for enten Emilie eller Marcus vi[:)]
hadde vært morro å høre hva dere skal ha...

Jeg vet ikke hva det blir enda. Jeg liker litt spesielle navn da, slike som ikke alle heter. Min datter heter Othilie. Hva andremann skal hete har vi faktisk ikke krangla om enda. Det vi gjorde forrige gang var å ha ei list over hva vi likte, også så vi litt hva som passet da barnet kom til verden. Og det var definitivt en Othilie.

Men jeg tenker nå er Jente: Ella ?    Gutt: Tobias ?

Samboern min ønsker litt at hvis det blir gutt så skal han hete noe med Jon først. For det gjør heter han og far has, de har dobbelt navn med Jon ført uten bindestrek. Jeg liker ikke slike navne trekk da...

Hvis dere har noen forslag over hva som passer med Jon føst, så mottaes de med stor Takk! [:)]

Hvem? Jeg?
Det har du å.
Jeg syntes min mage ble liten på bilde. Føles større ut i virkeligheta

Pappaen til vesle jenta gikk rundt å kallet babyen for Sofie, før han viste det blei en jente, så det spørs om det ikkje blir det. Nå er pappaen på arbeid og kommer ikkje hjem før i slutten av februar, regner med at vi tar diskusjonen på navn da. men eg har sagt at eg ikkje vil låse meg til et navn 100 % før eg har sett barnet, kansje det navnet vi har tengt oss, ikkje passer når vi ser vesle jenta?

vi har navn men vil jo se babyen først![:D]litt dumt med jentenavn på gutt og omvendt![:D]

Tror det blir Nora på lillejenta vår[:)]

så mange fine navn[:)] vi må jo se ungen å se om de passer men marcus og emilie er helt klare favoritter her hos oss[:D]

Tror jenta vår skal hete Tuva. Hvis det viser seg å være gutt i stedet er vi litt mer usikre, men kanskje Jonathan eller Sondre.

Heisann! her kommer det nok en liten Jacob, [:)] vi liker også navn som ikke alle andre på samme alder heter. For eksempel er det bare en Brage Andreas i førsteklasse, og en til som heter Brage på hele skolen... (det er i tillegg broren til bestekompisen hans....), mens der er hele 3 st som heter Sander og 4 som heter Sondre.... Glad ikke Brage ble en sondre.... I bhg der jeg jobber har vi 5 som heter thea, og 4 av dem er like gamle.... [;)] 

Satt å leste over navnestatistikker i går. Det blir lett slik, når de fleste legger seg på de populære navnene.
Men det er vanskelig å komme foruten.. uansett skal jeg ta et navn jeg liker så fremt ikke noen jeg kjenner har navnet på ett av sine barn. [:)]

Det er så mange utrolig fine navn å velge mellom, Kasper hadde vi tatt om det ble en gutt. Men siden jeg skal få jenta mi som jeg er så ubeskrivelig glad for,å vil se henne sanrt, står vi mellom Sofia,Emma,Linea,Tilje.

liker veldig godt spesielle navn jeg og som ikke alle har,og vett godt at Emma er et meget godt brukt navn, men liker det så godt. Det er min kjære forlovede som vil ha Sofia, jeg og va veldig girra på det, men nå er jeg mer på de sjeldne navna, noen somhar forslag eller tips til uvante jente navn? God morgen forresten[:D]

Mange fine navn.. jeg har tenkt en del på Bendik og Andreas.. men nå synes jeg også litt om Jonas. [8|]
Har heldigvis god tid enda [8D]

Fint at vi har enda 4mnd til å endre mening om navn...[:D] det er mange fine og uvanlige navn, men nå er jo det populært da, så kanskje man skal se litt på de navnene som ble brukt da vi var små... ikke så mange babyer som heter randi for eksempel... [;)]

Nei, og det er egentlig fint.. På 1800-tallet het nesten alle Anna, Ingeborg, Ingrid og Marie.. hehe
Thea (som er min favoritt) er et gammelt navn som ble veldig poulært igjen på slutten av 90-tallet.
Hva slags guttenavn skal man ha om man skal bruke et riktig gammalt ett da? [8|]

Ja det er greit, men eg er litt girra på å få navn me det lille gullet inni magen min[:D] Har og kjøpt meg en nydelig album for ventetiden som jeg skal holde på med Scrapbooking i ;)

Anna var et et fint navn syns jeg[;)]Marie liker jeg og, men det heter søskenbarnet mitt. Tilje synes jeg er fint og spesielt[;)]

Jeg venter spnn på den voksende magen, trodde jeg var i full gang med den voksingen jeg, men nå idag føler jeg meg mindre igjen[:o]
Om dere føler dere større på kveldene enn mornigene og dagen? Jeg både ser og føler meg større når kveldene nærmer seg[:D]

Guttenavn... hm.. Da vi valgte navn til nr to var det et jeg aldri hadde hørt noen hete før, men det er jo mange fine gamle guttenavn da, det går jo an å slå opp i ei sånn navne bok [;)] 
jeg føler meg mye større om kvelden enn på morran[:D]

er sikker på jente navn. kaisa malene[:)] og om det er gutt så tenkre vi enda. min samboer vil at den skal hete andris da. hva synest dere om navnet?

Andris, litt spesielt, men fint synes jeg, kjenner ingen som heter det. [:D]

Ja, er størst om kveldene. Får vel kanskje litt mer vann i kroppen utover dagen.. [8|]
Jeg skal prøve å få tatt et nytt bilde av magen min i kveld. Èn uke lengre enn bildet her. Morro å se om det har blitt mye større.. jeg synes det. [:D]
Anna het oldemor mi. Veldig fint navn ja.. Og oldefar het Andreas, så derfor er Andreas en av mine favoritter. Men vi har jo så mange navn å forholde seg til om man skal tenke slik. Spørs om man må produsere enn flokk [8D]

Back
Topp