Navn

Jeg har et navn som alltid må staves og vil si at det ikke har vært særlig plagsomt for meg så det trenger du nok ikke tenke på.. Men har lignende problem selv med at et av mine forslag er et navn som kan uttales på flere måter. Da kan det jo fort bli til at folk bruker 'feil' navn på mini fordi de sier det feil

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app
Det er godt å høre! Da kan det hende vi ikke trenger å vektlegge dette så mye som vi egentlig ønsket.

Kjem ingen vei her, har har Ikkje tenkt på navn i det heile tatt (vi har heldigvis god til) og mine forslag fell Ikkje heilt i smak hos han :-/ Eg tenker masse på navnet Elida om det blir jente :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi blir ikke helt enige, også blir jeg aldri helt enig med megselv om de navnene jeg tenker på! Hehe, vanskeligere med nummer 2 syntes jeg :-)

Sliter med beslutningsvegrimg... ;) nå hørte jeg et navn på radion og det traff hjertet mitt:) Luca<3
Hjeeelp blir mange navn på lista!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Syntes det er vanskelig å konstatere navn enda, er redd for å gå 'lei' av navnet, men har lista sånn passelig klar :-)

Sent from my iPhone

Her kommer det en liten Matheo :D litt flaks at det ikke ble jente, for jeg synes nesten ikke det finnes noen fine jentenavn :o ble liksom aldri fortrolig med noen... Matheo var begge enige om allerede før vi visste at det var gutt :D

venter prins i august

Tror hun blir navnløs! :p

Sent from my iPhone

Tobias :-))

Jeg og samboer er ikke helt enige, jeg har ett favoritt jentenavn som var på "min" liste sist også - det er kaja (da viste vi ikke kjønn). Driver nok en liten propagandakrig og kampanje for mitt valg og familien rundt synes det er fint de også.

Sist hadde vi 3 navn på listen, men han var ingen av dem som stod på listen så det ble ett helt annet navn, så av erfaring venter vi nok med den endelig avgjørelsen. Har vel noen ulike favoritter så navn skal hun få :)

Har ett favorittnavn om det blir jente, og tre om det blir gutt :-) Så får vi se i august hva slags kjønn det blir før vi bestemmer oss :-)

Vi drøfter guttenavn litt, men kommer uansett ikke til å si noe før han er ute, på samme måte som vi gjorde det med vesla! Er så kjipt å få navnet ødelagt av tankeløse kommentarer.

Har ikke tenkt så mye på det enda... Men vi har en liste fra da vi venta snuppa

Venter en gutt.. Men hverken jeg eller sambo har noen navn på "lista" enda.. Men når vi finner et, så blir det nok ikke annonsert før lille har kommet til verden! :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Vi hadde endelig klart å få lista ned fra 21 navn til 2. I morres sa samboeren at jeg kunne få velge av de to selv. Så da ble det det som var mest sjeldent av dem - og jeg er veldig fornøyd. Foreløpig er det kun den kommende mormor som vet det... Skal dele når hun er kommet ut;)

Back
Topp