Navn

Får ikke bestemt oss vi! Så vi må vente til lillebror kommer ut! Har 4 navn valg! Men er stadig åpne for flere navn!

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en liste med noen få navn, så ser vi hva som passer når prinsessa kommer ut :-)

Vi hadde et veldig høyt, men jeg var så dum å si det til søsteren min, og det var det styggeste navnet hun hadde hørt.... :( uansett hvilket navn vi kommer på nå, så kan det ikke måle seg med DET.... *note to me self: ikke fortell de nermeste navnet!!!

Halvveis bestemt oss , men blir nok ikke endelig før han kommer ut :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi er veldig i villrede. Har tre favoritter, men jeg kan ikke se at noen av dem skal utmerke seg framfor de andre. Skulle gjerne hatt nye navn inn på lista, men det er vanskelig det også. Navneboka er jo lest fra perm til perm. Barnet forblir nok navnløst inntil folkeregisteret sender oss ett i posten, og da vinner vel jeg automatisk etternavndiskusjonen også? ;)

Vi er dessverre ganske blanke.. Lista forandrer seg fra gang til gang. Ingen som peker seg ut som klare favoritter ennå eller så finnes det grunner til å ikke bruke favoritter som at folk i nær krets heter det. Så veldig åpen for inspirasjon..

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

Vi har funnet navn til prinsessa vår <3 det er et veldig skjeldent navn som få heter, så jeg vil ikke røpe det før hun er kommet til verden :)

Jeg synes Samuel og Mio er fine, men ikke sambo :p blir navnløs baby her tror jeg. :p

Nei ;) venter til hun er født. Jeg har mine tanker, men bf har andre ønsker. Vi er ikke enige, med andre ord :)

Sent from my iPhone

Overhodet ikke bestemt her hos oss. Guttenavn er utrolig vanskelig og vi kommer nok ikke til å klare å ta en endelig avgjørelse før han er født heller. Vi har ingen favoritter, så vi kommer uansett til å ende opp med et navn vi bare synes er "greit nok". Veldig kjedelig og vanskelig når vi ikke har favorittnavn.

Vi står mellom 3 navn.. Så får vi se hva som passer lillegutt når han kommer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Overhodet ikke bestemt her hos oss. Guttenavn er utrolig vanskelig og vi kommer nok ikke til å klare å ta en endelig avgjørelse før han er født heller. Vi har ingen favoritter, så vi kommer uansett til å ende opp med et navn vi bare synes er "greit nok". Veldig kjedelig og vanskelig når vi ikke har favorittnavn.

Er så enig i at guttenavn er vanskelig.. Er redd vi også havner på noe vi synes er 'ok' og vil jo heller ha et navn jeg simpelthen digger.. Men har nok for store krav.. Er forresten overbevist om at det eksisterer flere jentenavn enn guttenavn så derfor guttenavn er så vanskelig.. Hehe..

Er så enig i at guttenavn er vanskelig.. Er redd vi også havner på noe vi synes er 'ok' og vil jo heller ha et navn jeg simpelthen digger.. Men har nok for store krav.. Er forresten overbevist om at det eksisterer flere jentenavn enn guttenavn så derfor guttenavn er så vanskelig.. Hehe..

Det er godt å høre at vi er fler. Vi har egentlig mange kriterier for navnet, antakeligvis for mange... Navnet som nå er øverst på listen vår, er i utgangspunktet et vi ikke ville ha fordi det kan skrives på mange ulike måter og mini kommer isåfall til å måtte "forklare" skrivemåten. Vi får se hva det blir. Når dette nå er det eneste vi begge liker, så kan det hende det bare må bli sånn.

Jeg har et navn som alltid må staves og vil si at det ikke har vært særlig plagsomt for meg så det trenger du nok ikke tenke på.. Men har lignende problem selv med at et av mine forslag er et navn som kan uttales på flere måter. Da kan det jo fort bli til at folk bruker 'feil' navn på mini fordi de sier det feil

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

Har funnet navn ♡
Blomsternavn nr.3, hadde såå flax! :D
Utrolig sjeldent navn. Så vi sier det ikke til noen før hun er ute. Blir nesten sur hvis jeg ser det her inne også :P haha!

Vi bestemte navnet for to år siden.. Om det ble jente, som det viser seg å være:) et nydelig, sjeldent jentenavn:)

Jeg får viljen min - igjen:) Men vet ikke helt om jeg skal si det enda. Sjeldent navn

Back
Topp