navn

fru lilla

Betatt av forumet
vet det er litt tidlig enda men eg syntes det er sååååå forferdelig vanskelig med navn, spesielt guttenavn.. så søte dere, kan dere ikkje slenge ut de fineste og litt spesielle guttenavnene dere vet

Her er Simon favoritt om dagen, ikke så spesielt men veldig fint syns jeg :)

Vi har allerde i mange år bestemt oss for guttenavn. Mikael :) pga min samboer er fan av Michael Jackson ;) Men skal uttales på norsk da :)

Har falt veldig for Markus. :) Har gutt fra før av. Jentenavn tror jeg må bli Nora :)

Sønnen vår heter Troy. Det var ærlig talt det eneste jeg faktisk likte godt når jeg gikk gravid med han.

Navn e vanskelig!
Magnus va på topp på listo vår når me venta jentunge, men plutselig blei da så populært at me ikkje ville ha da likavel...
No har me ikkje begynt diskusjonen endå :p
♥ fjølo mi ♥

jeg legger ikke ut fineste navnene jeg vet om for da er det jo stor fare for at andre "stjeler" navnene :P

eg liker Emilian men det blir det ikkje pga en nivø som heiter Emil.Liker å Tristian. men tviler på at det er aktuelt.. skal ikkje være lett, jobber på ein barneskole med ca 400 barn og der har eg jobber ti 13 år, så har så veldig mange navn eg bare ikkje klarer å bruke...

Brage, Ravn og Odin er navn jeg liker godt, men ikke kan bruke selv :)

-Taster fra appen-

Synes forøvrig også Tyr er et litt gøy navn , skulle gjerne brukt det selv men kan ikke

Jeg liker Casper, men det gjør ikke min mann. Fortsatt litt tid på meg til å overtale, har skikkelig guttefølelse også:)

Vi liker ikke de samme navnene denne gangen. Irriterende. Jeg liker Jonas, Lasse, Jonathan. Kommer ikke på flere i farten. Samboeren liker også Jonathan, men han vil skrive det Jonatan. Da syns ikke jeg navnet ser like fint ut. Søsknene mine har utrolig fine navn, men de er jo opptatt... Mamma og pappa har brukt opp de fineste navnene :P

Jentenavn jeg liker er Borghild, blant andre, men det liker han ikke heller.

Uff, det skal bli vanskelig...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg og kjæresten er så delt her..
for de navnene jeg liker, høres helt latterlige ut på svensk.. jeg vil ha et sjeldent og spesielt navn, men kjæresten er på det stadiet hvor han helt ærlig mener at Magnus er sjeldent... herre...
Men vi har begge to falt pladask for Anakin

Leon er fint så det må på lista.. har lurt litt på å kalle de opp etter oldefedrer da, Henry (min besten) eller Magne (samboer sin farfar).. Gutten min er kaldt Tarjei etter sin besten som heit Terje...

Min samboer har et sterkt ønske om Mikkel! Men sønnen min skal ikke bli kalt for Mikkel rev.. Vi kommer aldri til å bli enige

Sent from my iPad using BV Forum

Datteren min på fem år heter Evelina <3 Hun skulle hete Troy dersom hu ble gutt.
Navn på spiren min vet vi ikke enda, jeg driver jo å samler favoritter, men vi venter til vi vet kjønn før vi tar den diskusjonen ;) Vi har så mange fine navn i familien / bak i slekten at det blir nok oppkalling på et vis :)

Sist gang ble vi heldigvis raskt enige, men denne gangen tror jeg det blir verre :-p Diskusjonen her i huset får vente til vi vet kjønn, hehe.

Guttenavn på lista mi er Sander, Markus, Jonathan, Emil, Sebastian, Kasper og Tobias.

Back
Topp