Navn!=)

Jeg liker godt Elliot og Rasmus, men gubben sier det er HELT uaktuelt :p men hvis vi får en gutt til, så holder jeg en knapp på Theodor, foreløpig, det er et navn vi liker begge to og hadde oppe til diskusjon flere ganger sist! :)
Elliot er veldig fint navn :)

Jeg syns det er utrolig vanskelig å velge et navn som passer både på norsk (mannen er norsk) og på portugisisk (Jeg er brasiliansk).. Det er mange navn vi liker, men det høres ikke fint på begge språk.

Jente: Lorena, Vitoria, Isabella
Gutt: Enzo, Julian, Diego

Men vi finner sikkert på noe andre navn frem til august :)
Isabella og Julian funker hvertfall på norsk da ;)

Selv om jeg ikke har tenkt så mye på det enda, så sitter det igjen et navn jeg liker godt fra forrige svangerskap. Ronja, syns det er så fint jentenavn! Må ha litt sånn "barske" og "nordiske" navn, siden det er det vi har på de to eldste. Får vi en gutt til er vi veldig frista til å kalle han for det samme som faren sin faktisk. Faren min heter det samme som sin far, så det går jo an.

Vi lurte på å kalle ungen vi allerede har, for Nickolai om det vart gutt, men det vart jente, så blir det gutt denne gangen, blir det nok Nickolai :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har lyst til å bruke Magnus eller Sofie, men tror ikke vi gjør det siden de er mye brukt fra før :(

Back
Topp