Navn!=)

Jeg er veldig glad i spesielle navn som ikke veldig mange heter, folk kommer vel til å tro jeg er gal om jeg velger å kalle barna mine dette :p men både meg og mannen elsket navnene :) jentenavnet er deg 4 stk i Norge som heter og guttenavnet tror jeg faktisk bare 1 har som mellomnavn :)

Vil gjerne høre dem :) *Lover å ikke stjele* :p

Har ei oldemor som har det fineste mellomnavnet <3 om det blir jente skal hun hete det. Vet ikke om noen andre som heter det heller :)
Har litt lyst på dobbeltnavn jeg!

Eg liker godt navna Lykke og Mali til jente. Gutt aner eg ikkje.. For meg er det viktig med navn som er enkle å sei for barnet og som ikkje rimer på dumme ting.. Veldig kjekt å følge med på denne tråden her - kanskje eg får nokre gode tips :)

Blir det jente her skal vi nok kalle opp etter oldemødrene vårs som heter det samme, begge på farmorene sin side! :D

liker gamle, spesielle navn :) sliter med å finne guttenavn som passer til de to guttene vi har fra før :p men jentenavn er klart :)

Hørtes ikke det ut som en jente? :p :eek:
Kanskje litt? :p unisex haha neida men så faktisk en gutt som het Oscar bellamy. Blir ikke det navnet, synes bare det er så fint

Men noe som irriterer meg er at veldig mange av disse 16 år gamle mødrene "ødelegger" ganske mange navn jeg hvertfall synes er fine, med langt dobbelt/tre dobbelt navn.. Og alle heter det samme omtrent. Nå var jeg kanskje litt dømmende :( men elsker navnet nathaniel men mannen vil ikke ha det pga det :p

Men noe som irriterer meg er at veldig mange av disse 16 år gamle mødrene "ødelegger" ganske mange navn jeg hvertfall synes er fine, med langt dobbelt/tre dobbelt navn.. Og alle heter det samme omtrent. Nå var jeg kanskje litt dømmende :( men elsker navnet nathaniel men mannen vil ikke ha det pga det :p

Kjempeenig :p Skikkelig, skikkelig enig ;) Haha
Jeg kunne ALDRI valgt Nathaniel, Matheo, Lucas, (E)Milian osv. Og det er mest på grunn av unge mødre :p Haha

Nå er jo jeg mer glad i trauste navn uansett da, men det er nok mye en motreaksjon til alle fjortismødrene der ute ;)

Kjempeenig :p Skikkelig, skikkelig enig ;) Haha
Jeg kunne ALDRI valgt Nathaniel, Matheo, Lucas, (E)Milian osv. Og det er mest på grunn av unge mødre :p Haha

Nå er jo jeg mer glad i trauste navn uansett da, men det er nok mye en motreaksjon til alle fjortismødrene der ute ;)
Godt det ikke bare er meg :p Mannen min har et veldig sjeldent navn og jeg har franske navn så et helnorskt navn føler jeg ikke helt passer med våre navn :p bare å bla i navnebøker, blir hvertfall ikke noen av de navnene du nevnte ovenfor selvom jeg liker Milian veldig godt!

Kanskje litt? :p unisex haha neida men så faktisk en gutt som het Oscar bellamy. Blir ikke det navnet, synes bare det er så fint

Oi, er det bare de 16 år gamle mødrene som velger de samme navnene?

De aller aller fleste som er foreldre til barn med disse "poppisnavna" er jo ikke 14-16 år gamle mødre?!
Jeg synes alle navnene er kjempe fine jeg men er bare akkurat her jeg bor er det veldig sånn. Ekstremt mange unge mødre :) Mange som velger å kalle barna sine omtrent det samme :) Men var ikke for å fornærme noen :)

Back
Topp