Navn!=)

Nelli90

Leah -11 og gravid med termin i august 14 <3
Augustmødrene 2014
Hei jenter!=) melder meg inn her jeg. Er gravid 6+3, har akkurat vært på UL, og der var det en liten spire<3 Etter ultralyden har jeg grublet en del over navn! (Vet det er tidlig;) har en jente som heter Leah fra før! Har dere noe tips til navn? Hva er deres favorittnavn?=)

Har alltid synes at Leah og Noah passer så godt sammen;) Nydelige navn begge to. Men det er min mening da:)

Hei jenter!=) melder meg inn her jeg. Er gravid 6+3, har akkurat vært på UL, og der var det en liten spire<3 Etter ultralyden har jeg grublet en del over navn! (Vet det er tidlig;) har en jente som heter Leah fra før! Har dere noe tips til navn? Hva er deres favorittnavn?=)

Og velkommen inn, forresten:)

Gratulerer så mye. Sliter litt med navn. Hadde et favorittnavn og det fikk datteren min. Så nå har jeg ikke peiling på hva spiren skal hete.

Gratulerer :)
Navn e vanskelig synes æ.....
Vi ska ha ei Alette om vi får ei jente,nåkka æ trur vi får :)

Alette var kjempefint<3 mine favoritt navn er:
Gutt: Liam og Matheo
Jente: Melina, Selma og Linnea

Elsker å sitte og fundere på navn;) er så koselig! Håper alt går bra fremover nå<3

Synes det er kjempekoselig å fundere på navn :-)

Blir det jente så skal hun oppkalles etter oldemoren (mannens mormor). Hun har et rart, men fint navn og er så vidt vi vet den eneste i Norge som heter det, i tillegg er hun en dame jeg setter svært høyt ❤️ så det føles veldig riktig å bruke det navnet.

Guttenavn er vanskeligere :-p Vi har jo en gutt fra før og hans navn "fant" jeg på i en tråd her inne som het noe ala "hva er det styggeste navnet du vet om" :-p

Har også en Leah:) har lyst på navn på L eller S denne gangen, men umulig å finne noe som passer bra.

Gratulerer så mye :-)

Frøkna mi heter Nora. Vi snakket sist om navn til den lille i dag og tror nok vi har bestemt oss allerede for både jente og guttenavn :-) Synes guttenavn er så vanskelig da jeg ikke finner noen som jeg liker godt :(

Jeg har også en Nora fra før :)
Blir det jente her blir det muligens Ingvild eller Signe.

Guttenavn er litt verre, men vi er inne på Sverre og Brage :)
(Liker trauste, norske navn vi ;p Hehe)

ÅH, har ikke engang begynt å tenke på navn.. Kanskje jeg psykisk vil vente til Ul, så vi vet med sikkerhet, selv om jeg vet jo at jeg er gravid ;) Brukte veldig lang tid sist, men ble veldig fornøyd da det endte med mitt første valg :) Jente navn er værre. Her har vi liksom ikke helt lik smak. Er veldig glad i Olivia, men da sier mannen at han bare tenker på Skippern, eller olivenolje..Blir spennende å se når det nærmer seg og depatten heter seg.. :D

Jeg vil ikke tenke på navn før jeg vet kjønn... Er alt for mange navn å velge mellom... Vi strevde veldig med valget forrige gang...

Vi ender nok på Olivia om det blir jente :) Guttenavn sliter vi veldig med, blir aldri enige :p

Ikke tenkt på enda! Hehe...jentebarn har jeg maaaange favoritter, guttebarn blir det vanskeligere med

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes det er kjempekoselig å fundere på navn :-)

Blir det jente så skal hun oppkalles etter oldemoren (mannens mormor). Hun har et rart, men fint navn og er så vidt vi vet den eneste i Norge som heter det, i tillegg er hun en dame jeg setter svært høyt ❤️ så det føles veldig riktig å bruke det navnet.

Guttenavn er vanskeligere :-p Vi har jo en gutt fra før og hans navn "fant" jeg på i en tråd her inne som het noe ala "hva er det styggeste navnet du vet om" :-p

Blir så nysgjerrig på navnene deres. Kan du ikke dele de med oss?

Haha, ser nå at innlegget mitt ble i overkant hemmelighetsfull ja :-p

Skal dele navnene senere, litt tidlig enda ;-)

Vi har noen å velge mellom, vi liker litt enkle korte navn som ikke er altfor vanlige.

F.eks.
gutter: ulrik, tage, birk, helmer eller abel

jenter: vilde, tale, nomi eller mali

Jeg er veldig glad i spesielle navn som ikke veldig mange heter, folk kommer vel til å tro jeg er gal om jeg velger å kalle barna mine dette :p men både meg og mannen elsket navnene :) jentenavnet er deg 4 stk i Norge som heter og guttenavnet tror jeg faktisk bare 1 har som mellomnavn :)

Back
Topp