NAVN

Picies

Glad i forumet
Mailykke <3
Ja, jeg vet det er tidlig.. men har dere noen i tankene?
tror vi kommer til å få et kjempe problem..
For vi fant kun et eneste navn vi var enige om, og det har vi nå brukt til datteren vår.. Så hva neste skal hete blir nok litt av en kabal ;)

Jeg har tenkt masse ;) Sist våknet jeg bare opp en morgen og hadde navnet klart i hodet! Håper det skjer denne gangen også, og at mannen er enig :) Men nå vil jeg at det skal passe til storebror :)

Så deilig det hadde vært:P
Jeg har mange, og sambo har mange, men vi er ikke i nærheten av å være enig;) hehe

Jeg har masse tanker og forslag, noterer ned etterhvert som j kommer på noen..:) så får vi nok ta en diskusjon når vi vet hva d blir:)

Vi er så heldig at vi har navn til begge kjønn klare og hatt det lenge hehe
Guttenavne passer til storebror så det var tidlig klart, og jente navn fant vi i fjor høst da vi var i syden og møtte en nydelig lita prinsesse der som lekte med guttungen.

Sent from my iPad using BV Forum

Lillemor fikk navn først da hun var nesten to mndr, da ble vi endelig enige. Kjenner jeg gruer meg til denne biten. Vi kommer ikke til å finne navn denne gangen heller..

Vi fant tidlig et jentenavn som vi er enige om. Og da vi fortalte barna mine at de skal få en liten bror eller søster ville guttungen ha et guttenavn som vi begge falt helt for. Så da ble guttenavnet løst også :)

Vi er enige og har klart 2 jentenavn og 2 guttenavn :) Guttenavn syns jeg er ekstremt vanskelig!

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har blitt enig om både jentenavn og guttenavn;) Så nå venter vi bare i spenning til å se hva som skuler seg inne der:)

Vi har to guttenavn klart men sliter med jentenavn. Vi må ha et navn på S, men finner ikke noen som er fine nok. Vi brukte det fineste jentenavnet sist.
hmm.. vi er veldig enige men finner ikke et som er fint nok, så det er jo tyisk at det blir en til jente siden vi sliter med det :p hehe. Men navnet skal være klart før fødselen, ikke snakk om noe annet :)

Mange fine jentenavn på S: Selma, Solveig, Selja, Sanne, Sylvia, Synne... Og mange flere! :) Guttenavn er mye verre...

Vi har klart jentenavn - vil holde det hemmelig, for det er så fint, og jeg frykter en popularitetsboom, hehe. Guttenavn har vi også funnet et vi liker av, men trekker ned at navnet har en voldsomt stigende popularitetskurve...

Jeg vet bare hva vi IKKE skal ha. Topp 10 navn og Leah, Leander ol. Annenhver unge heter dette så vi styrer unna.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har en Selma :-) så vil ha noe litt anderledes :-) skal nok finne ut av d! :-)

Jeg har veldig lyst til å kalle-opp etter besteforeldre (Margrethe eller Johannes). Mens samboer mener det er for gammeldags.. :p

Blir det jente så har vi navne klart :) Er dessvere verre med guttenavn...blir liksom ikke enig dær :P

Back
Topp