Navn...

Vi er enig om guttenavn ihvertfall, blir nok Cristiano da ;) Men må si jeg er usikker på jentenavnet. Kunne godt tenkt å ha Christiania, men det går visst ikke i Norge da det er et stedsnavn, så tenkte litt på Christiane som en variant.... Fryktelig usikker er jeg på det jentenavnet ...

Vil ikke ha et topp ti navn men det skal heller ikke være for sært. Har noen kandidater som kan være aktuelle ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har kanskje et jentenavn. Hvis det blir gutt, vil jeg ha Emil, John eller Håvard. Men gubben sier nei til alle... Så da er jeg helt blank på guttenavn. Typisk at jeg tror jeg bærer en gutt nå...
Emil er sååå fint :)

Vi snakker litt om det. Og jeg tenker en del på det.
Men vi har enda ikke funnet noen vi er JAAAA på begge to... Heldigvis har vi noen flere mnd å komme til enighet på :P

Her har vi Joakim.Jonas.Håkon.Emil. skulle det bli jente ville vi brukt Emilie men fikk en niese i mars så det er brukt. Så er ikke mannen enig med andee jente navn. Blir det gutt blir det navnet etter min far Erik ;)

Sent from my GT-S6310N using BV Forum mobile app

Jeg sitter å funderer.... tenker og filosoferer! :P Storebror er oppkalt etter olderfar, tippolderfar og tipptipp..... på min samboers side. Denne gang vil jeg gjerne ha ett navn som går igjen på min side. Vil mer en gjerne oppkalle etter min bestemor (hvis det blir jente) - Hun døde av kreft for 12år siden. Men navnet er kjedelig og gammeldags. Så jeg pønsker ut ett alternativ til hennes navn. :P Det er ikke lett.

Jentenavn har vi klart, faktisk vært klart en god stund! Guttenavn er vi derimot mer usikker på. Jeg og samboeren har ikke helt lik smak der:p

Har ikke diskutert så mye, vi trudde jo at forrige mann var jente så vi hadde navnet klart, så om det blir jente nå så er vi nok enige, men med gutt aner jeg ikke..

Vi har blitt enige om å bruke besteforeldre sine navn, så her er det klart om det blir jente eller gutt :)

Sendt fra min iPhone fra BV Forum mobile app

Denne gangen klarer jeg ikke å bestemme meg selv. Har fra før en Amalie og Emil Leander. Liker litt Isabell, Julie, Madeleine, Marielle. LIker også Olivia, men det liker ikke mannen min..

Guttenavn er vanskeligere. Trodde jeg hadde Nikolai, men det brukte nettopp min besteveninne, så står litt fast.. :P

Guttenavnet er klart, men jentenavnet har vært vansskeligere å bli enige om... Men tror vi nærmer oss :-)

Synes Selma er så fint, men har ei venninne som kaller dattera si det.

Vi har vel egentlig funnet noen vi liker fra forrige runde.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Denne gangen klarer jeg ikke å bestemme meg selv. Har fra før en Amalie og Emil Leander. Liker litt Isabell, Julie, Madeleine, Marielle. LIker også Olivia, men det liker ikke mannen min..

Guttenavn er vanskeligere. Trodde jeg hadde Nikolai, men det brukte nettopp min besteveninne, så står litt fast.. :p
olivia er fint :)

Selv om det er litt tidlig og vi ikke har snakket noe spesielt om navn har jeg i hvert fall jentenavnet klart(tror det ble godkjent av den blivende faren), nemlig Ella. Synes det er et så utrolig fint navn også ligger det i slekta så det er jo litt stas :-) Meeen nå tror både jeg og faren at d blir en gutt(vet ikke hvorfor bare tror det) og der har jeg ikke peiling i det hele tatt. Får noen ideer ved å lese svarene som kommer her :-)

Jeg har lagt min elsk på India og Aurora for mange år siden og tror det kan bli en av dem eller begge om det blir jente. Men har en større feeling på at det blir gutt og der har jeg så mange forslag.

Tenker litt på det, men blir vel å ta fram navneboka etter oul, da vi vet kjønnet.er så maaange fine navn å velge mellom :D

Vanskelig med navn altså! Har bestandig hatt ett par favoritter, og tenkt at hvis det blir gutt/jente skal barne mitt hete dette.. nå i det siste har bekjente av meg/gamle venninner (som jeg forsåvidt ikke har kontakt med lengre) fått barn og gitt barna disse navnene jeg har tenkt ut :-/ Hva tenker dere om å bruke de samme navnene?

Vi har nettopp begynt å tenke på navn og laget en liten liste for ett par dager siden. Vil gjerne ha et navn som ikke er for sært og ikke for populært. Og selvfølgelig et nydelig navn! Overraskende vanskelig med guttenavn. Men har god tid enda, og det er litt koselig å diskutere:-) Spent på om det blir gutt eller jente. Jeg tror gutt og mannen tror det er en jente.

Jentenavn er vi vel nesten enige på, men ikke guttenavn.
Jeg har siste ordet denne gangen, da mannen fikk velge forrige gang.

Back
Topp