Navn...

Toru

Flørter med forumet
Kanskje litt tidlig for noen å tenke på, men er det noen som har bestemt seg for navn? Er jo et hav av fine navn å velge i. Mange har kanskje funnet et gutte navn og et jente navn?

Nei, aner virkelig ikke. Det blir nok vanskelig å finne tror jeg.

Vi har snakket litt om det, blir det gutt så står det mellom Noah og Jacob, har likt Noah, så lenge jeg kan huske, så bryr meg ikke om det er et poppis navn :P Når det kommer til jentenavn er vi IKKE på samme bølgelengde, vi har en Sophia Louise fra før. Jeg liker Olivia, Athena og India. Mens han liker Sara, å det er totalt uaktuelt, for det snakket han og exen hans om også! :P

Jeg har tre jentenavn jeg liker veldig godt. Men mannen er dessverre ikke enig... kan nok hende jeg får overtalt han i løpet av de neste månedene ;)
Men jeg har ingen guttenavn, det synes jeg er kjempe vanskelig!

Jeg har tre jentenavn jeg liker veldig godt. Men mannen er dessverre ikke enig... kan nok hende jeg får overtalt han i løpet av de neste månedene ;)
Men jeg har ingen guttenavn, det synes jeg er kjempe vanskelig!

enig at guttenavn er vanskelig. Vi har også bare snakket om jentenavn men jeg har en følelse av at det kanskje blir gutt :)

Vi har snakket litt om det, blir det gutt så står det mellom Noah og Jacob, har likt Noah, så lenge jeg kan huske, så bryr meg ikke om det er et poppis navn :p Når det kommer til jentenavn er vi IKKE på samme bølgelengde, vi har en Sophia Louise fra før. Jeg liker Olivia, Athena og India. Mens han liker Sara, å det er totalt uaktuelt, for det snakket han og exen hans om også! :p

noah er kjempe fint, skulle gjerne brukt det selv, men noen i familien heter det allerede.

Syns begge deler er like vanskelig jeg... Jentenavn aner jeg virkelig ikke, navnet til frøkna var det sambo som kom på, da jeg var like blank den gang.. Guttenavn har jeg egentlig alltid hatt et klart, men valgt å ikke si det til folk, å nå har selvfølgelig noen i vår lille omgangskrets brukt det... Kan såklart fortsatt bruke det navnet, men vil prøve å finne noe annet om det skulle bli gutt :).. Har heldigvis god tid enda :P

Har guttenavnet klart men ikkje jentenavnet :-) erg like velfig godt navnet Mie men e spent på ka da blir :-) Mangen fine navn :-)

Har både et jentenavn og guttenavn klart, men nå når det faktisk er reelt så kommer tvilen snikende :p

Syns begge deler er like vanskelig jeg... Jentenavn aner jeg virkelig ikke, navnet til frøkna var det sambo som kom på, da jeg var like blank den gang.. Guttenavn har jeg egentlig alltid hatt et klart, men valgt å ikke si det til folk, å nå har selvfølgelig noen i vår lille omgangskrets brukt det... Kan såklart fortsatt bruke det navnet, men vil prøve å finne noe annet om det skulle bli gutt :).. Har heldigvis god tid enda :p
Typisk at andre bruker navnet man hadde tenkt på først. Blir liksom førstemann til mølla prinsippet :p

Jeg og ei veninne hadde samme navn som favoritt. Utrolig teit i grunn, men nå er det jeg som ble gravid først så da kan jo jeg i prinsippet velge det navnet hvis det blir jente.

Typisk at andre bruker navnet man hadde tenkt på først. Blir liksom førstemann til mølla prinsippet :p

Ja, blir sånn :p.. Vet nå i ettertid at hadde jeg sagt at jeg ønska å bruke det navnet en gang, hadde de valgt noe annet, menmen :p

Har mange alternativer for begge kjønn, så får vi ta praten videre etter oul

Føler meg helt blank på navn, og jeg og mannen har veldig forskjellig smak. Vi var egentlig enige om ett jentenavn denne gangen, men nå er jeg litt i tvil. Godt at vi har mange måneder å tenke på :)

Vi har kanskje et jentenavn. Hvis det blir gutt, vil jeg ha Emil, John eller Håvard. Men gubben sier nei til alle... Så da er jeg helt blank på guttenavn. Typisk at jeg tror jeg bærer en gutt nå...

Vi har snakket om det allerede. Vi synes vel begge det er litt koselig og snakke om nå i ventetiden. Men vi har helt forskjellig smak når det kommer til navn da, så blir spennende og se hva det blir. Men har kommet frem til to navn vi er enige om ihvertfall, Astrid og Runar, men aldri sikkert det blir de da. Er tross alt en del måneder med diskusjoner igjen ;)

Back
Topp