Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tre jentenavn jeg liker veldig godt. Men mannen er dessverre ikke enig... kan nok hende jeg får overtalt han i løpet av de neste månedene
Men jeg har ingen guttenavn, det synes jeg er kjempe vanskelig!
Vi har snakket litt om det, blir det gutt så står det mellom Noah og Jacob, har likt Noah, så lenge jeg kan huske, så bryr meg ikke om det er et poppis navnNår det kommer til jentenavn er vi IKKE på samme bølgelengde, vi har en Sophia Louise fra før. Jeg liker Olivia, Athena og India. Mens han liker Sara, å det er totalt uaktuelt, for det snakket han og exen hans om også!
![]()
Typisk at andre bruker navnet man hadde tenkt på først. Blir liksom førstemann til mølla prinsippetSyns begge deler er like vanskelig jeg... Jentenavn aner jeg virkelig ikke, navnet til frøkna var det sambo som kom på, da jeg var like blank den gang.. Guttenavn har jeg egentlig alltid hatt et klart, men valgt å ikke si det til folk, å nå har selvfølgelig noen i vår lille omgangskrets brukt det... Kan såklart fortsatt bruke det navnet, men vil prøve å finne noe annet om det skulle bli gutt.. Har heldigvis god tid enda
![]()
Typisk at andre bruker navnet man hadde tenkt på først. Blir liksom førstemann til mølla prinsippet![]()
lett å bli etterpåklokJa, blir sånn.. Vet nå i ettertid at hadde jeg sagt at jeg ønska å bruke det navnet en gang, hadde de valgt noe annet, menmen
![]()
lett å bli etterpåklokmen men finnes jo mange andre fine navn også
![]()
Ja, problemet er bare å finne det fine navnet man selv liker, å kan tenke seg å bruke hver dag, resten av livet![]()