Navn :)

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Ja, har dere begynt å tenke på navn? Eller har dere kanskje allerede bestemt?

Jeg har to jentenavn som jeg vil ha, men mannen er ikke enig!
Guttenavn synes jeg er kjempe vanskelig.

Aller mest vil jeg ha en Mathilde, men det er helt uaktuelt for mannen pluss at en av mine beste veninner har brukt det nå nettopp!

Har et par navn vi har tenkt på, men vil ikke så mye på det før jeg vet at alt er bra!
Litt angst for feil på baby osv :/

Skrev endel om navn i den tråden ang dobbeltnavn ;)

Jeg har flere navn jeg liker godt, men samboeren er totalt uenig.

Skjønt, det var han sist gang også, men det endte opp med det likevel ;)

Det har vi ikke fått pratet om ennå. Jeg har mine favoritt navn og ønsker, så vi får se om vi blir enige etterhvert. Storebror er oppkalt etter olderfar, tippolderfar og tipptippolderfar på min samboerd side. Kanskje det blir oppkallelse etter noen på min side denne gang:-)

Har begynt å tenke på navn, og har ei liste over gutte- og jentenavn vi liker best :-) men det blir nok ikke bestemt før den lille har kommet til verden

Begynt å tenke. Siden vi har to navn som ingen har kombinasjonen av i norge samt er noe uvanlig vil jeg ikke ha topp 10 navn denne gangen heller

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Guttenavn er noenlunde klart (tror jeg iallefall) da det er oppkalling etter noen i min familie.

Jentenavn har vi to kandidater vi er enige om.

Men hvem vet, forrige gang passet ikke navnet og storesøster var navneløs i en måned.

Guttenavn er noenlunde klart (tror jeg iallefall) da det er oppkalling etter noen i min familie.

Jentenavn har vi to kandidater vi er enige om.

Men hvem vet, forrige gang passet ikke navnet og storesøster var navneløs i en måned.

Enig! Her var hun navneløs et par uker. Hadde tre alternativ men ingen passet følte vi. Men ble ikke så ulikt to av alternativene

Jeg kom med et par forslag før jeg ble gravid, men sambo likte ikke noen av navnene :(

Vi har tenkt på en del navn men sliter veldig med å finne noen vi syns er ordentlig gode.
Og vi er selvsagt ikke helt enige :P Så blir spennende etterhvert å se hvor vi havner.

Det tør jeg ikke å tenke så mye på enda. Må vente til jeg er litt lenger så det er nesten helt sikkert at alt går bra :)

Enig! Her var hun navneløs et par uker. Hadde tre alternativ men ingen passet følte vi. Men ble ikke så ulikt to av alternativene

Hehe, vår eldste hadde ikke navn før han var ca 6 uker gammel! Så med nr 2 insisterte jeg på at navnet skulle være klart i god tid! Vi ha ett par forslag klare hvertfall :)

Back
Topp