Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ett navn som jeg har villet bruke på fremtidig baby siden jeg var lita jente.. Det er IngridSå.. Om det blir en gutt så vet jeg ikke helt..
![]()
lite nysgjerrig nå.. kan du skrive på skult hva hun heter? Marielle?Navn er så utrolig vanskelig, sist så fikk ikke jenta navn før flere uker etter fødselen...
Føler at jeg har så mange krav, det skal ikke være poppis, ikke rime på noe rart, ikke være noen i nær familie som heter det, kan ikke ha negative assosiasjoner til navnet, ikke være æ ø og å, passe til storesøster and the list goes on and on and on...
Av jentenavn er det Emmeli, Mina og Synne vi smaker på nå. Storesøster har et fransk navn med stum -e, så vi lette lenge etter noe lignende, men har slått det fra oss.
Av guttenavn har vi ingen. Ikke i nærheten av noen engang. Håper vi får en jente![]()
![]()
![]()
Hedvig er mannens forslag til jentenavnHedvig, Sofie eller Elvira/Elvida hvis jente. Rune, Lukas, Brage eller Noah hvis det er gutt![]()
Vi snakker også om Emmeli, synes det er veldig fintNavn er så utrolig vanskelig, sist så fikk ikke jenta navn før flere uker etter fødselen...
Føler at jeg har så mange krav, det skal ikke være poppis, ikke rime på noe rart, ikke være noen i nær familie som heter det, kan ikke ha negative assosiasjoner til navnet, ikke være æ ø og å, passe til storesøster and the list goes on and on and on...
Av jentenavn er det Emmeli, Mina og Synne vi smaker på nå. Storesøster har et fransk navn med stum -e, så vi lette lenge etter noe lignende, men har slått det fra oss.
Av guttenavn har vi ingen. Ikke i nærheten av noen engang. Håper vi får en jente![]()
![]()
![]()