Navn :)

Vi har bestemt oss for Maximilian til gutten vår :) Bf fikk bestemme navnet, men jeg måtte gå et par uker før jeg likte og godtok det :P

Sent from my GT-I9100

Jeg har også delvis latt mannen bestemme, og her blir det nok Edwin :) måtte også smake på det i noen uker før jeg sa det var greit, hihi!

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

Her skrev jeg forslag og mannen bestemte. Vi hadde en deal om at hvis det blei gutt skulle jeg bestemme og blei det jente skulle han bestemme :) så han har valgt: Tia-Sofie <3 og jeg ELSKER navnet!!

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Vi har ikke snakket om navn i det heletatt faktisk.. Vi veit ikke hvilket kjønn vi venter og vi er litt sånn at vi må se barnet for å kunne finne det riktige navnet(av erfaring) :)
Med førstemann hadde vi bestemt oss for hva vi skulle bruke som andre fornavn men første fornavn var vi litt usikre på, sto mellom 3 navn og så viste det seg at to av de passet ikke til gutten vår i det heletatt! Med andremann var vi veldig usikre og brukte over en mnd på å finne navn til henne etter at hun var født.
Jeg har bare gått igjennom en liste med godkjente jentenavn og valgt ut hvilke jeg synes er fine, guttenavnene står for tur i morgen. Det samme skal mannen gjøre og så stryker vi ut de navnene hos hverandre som er helt uaktuelle for oss. Så må vi se om noen av navnene som blir igjen passer til barnet :)
Navnet er jo hemmelig fram til dåpen så vi har ikke så veldig hastverk, for barnet skal ikke døpes før i oktober tenker jeg :)

Back
Topp