Navn

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Ja jeg er glad i navne tråder, alt for å få inspirasjon:p men har dere bestemmt dere for navn? Vil dere dele?:) her er vi ikke enige, jeg vil ha Oline, men sambo er ikke enig. Og jeg klarer ikke se for meg et annet navn:/

Du vet jo navnet vi skal ha vil jeg tru, finner ingen alternativer til det jeg heller. Er veldig glad i Oline da, men d hjelper jo ikke. :p

Othilie
Live
Minea
Hailey

Ja vi har valgt navn men kan ikke si dem her.

Har noen som sniker litt på meg som ikke vet kjønn eller navn vi har valgt.

Men det er klart :D

Men dattern min heter Mie da :)

Vi skal ha en Theodor! Vi var helt enige om det, og det var det første forslaget vi kom med =)
Hadde det blitt jente hadde det blitt litt værre.. Jeg liker Wilma, men det gjorde visst ikke samboer'n =P
Vi snakket nok mest om Linnea eller Annika før vi fikk bekreftet at det var gutt..Og litt på Olivia.. Men vi fant liksom ingen soleklar favoritt. :binkybaby Det største "problemet" hos oss er at jeg jobber i barnehage og har gjort det de siste 5 åra, har liksom et forhold til alt for mange navn :dance008 Dumt å tenke slik.. men blir jo bare sånn :confused005

Her har vi vært innom utrolig mange navn, og bestemte oss vel egentlig for Selma.....meeeen nå har vi landet 100% på Martine:-)

Her har vi ikke bestemt oss! Tror ikke vi klarer det før vi får se snuppa heller ;)

Nej kommer nok ikke til å bestemme oss uansett før hun er ute, me. Vi har liksom ikke noen navn vi begge liker:/ det kunne vi hatt:p

Vi aner ikke. Har ikke begynnt sånn seriøst å lete etter navn enda heller, men jeg tro det blir veldig vanskelig... Er liksom ingen navn som er navnet med stor N. Hmmm..

Men har tenkt litt på noen:
Wiliam
Herman
Mads
Aksel

Jeg og sambo skal skrive en liste med de navnene vi liker, og så skal vi se om vi har noen fellesnavn.

Nej kommer nok ikke til å bestemme oss uansett før hun er ute, me. Vi har liksom ikke noen navn vi begge liker:/ det kunne vi hatt:p
Ikke vi heller, han vil hun skal kalles opp etter bestemora si, men ett søskenbarn av han fikk ei jente for litt siden som fikk det navnet, så syns det blir litt dumt, å ikke syns jeg det navnet passer til de 2 jeg har fra før heller.. De navnene jeg liker syns han bare er sånn passe fine sier han :/

Vi har ikke snakket om navn enda, og regner med at vi ikke blir enig med det første:) snuppa var 3uker før hun fikk navn:p

Vi har ikke valgt navn enda, men liker så mange så godt..
Oline er jo fint da :)

Har en på 3 som heter Liam , og venter gutt nå .. Står mellom Noah, Elias, Casper eller Isak .. Blir ikke enige :p kom gjerne med forslag :D

Hadde jeg fått en gutt skulle han hett NEO! Måtte nok overtalt sambo litt, men kanskje han hadde blitt enig til slutt. :p

Jeg har en gutt som fyller 3 i sommer som heter Amadeus:) nå venter vi jente og hun skal hete Amanda:)

Jeg tror det blir Gabriel her,men har lyst på Nathaniel men det vil ikke gubben....

Back
Topp