Navn :)

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Har alle funnet navn på den lille? Lyst å dele ? Vi står skikkelig fast å finner ikke noe navn til ho lille :( så vist dere vet om noen fine internasjonale jentenavn er det bare å hyle ut :) :)

Trur vi har navn til gutten ja :) jeg har allefall en favoritt og mannen min har ikke noe bedre forslag han liker bedre selv, men vil ikke dele det helt enda ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Da er vi i samme båt! Gutt her da ;) Til vesla hadde vi klart etter UL, men nå virker det håpløst. Jeg har noen ideer, men er liksom ingen navn jeg er helt forelska i...

Jentenavn hadde jeg derimot litt flere av... Kunne tenkt meg å oppkalle etter oldemor som het Lily/Lilly :)
Ellers så syns jeg Sofia er veldig fiiiint :D

Har ingen nevn klare, ikke ett forslag engang!
Uff, ikke lett!

Nei uheldigvis,med de andre viste vi det lenge før,men denne gangen er vi enda langt unna:-(
Har mangen på papiret,men ingen som fester seg helt i et wow...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Vår lille gutt skal hete Mathias.

Jeg synes at Marian, er et veldig fint jentenavn.

Vår lille jente skal hete cornelia :)

Denne gangen er det så vanskelig... Syntes Sofie er så fin men nå er det super populært og passer ikke sammen med de tre andre navna.... :-( Så ingen favoritt her så langt..., kommer vel dukkende inn i hodet rett før fødsel eller første gang vi ser henne..... Håper iallefall det....

Var litt godt å få vite at vi ikke er alene med å finne navn :)

Vi har hatt en del diskusjoner ang navn. Vi trengte ett navn som passer i Norge men også i ett Arabisk land.Så etter mye om og men,har vi kommet frem til Nora:) Jeg ville egentlig kalle hun Esther,Naomi eller Sophia,men det gikk ikke min kjære med på.

Vi har hatt en del diskusjoner ang navn. Vi trengte ett navn som passer i Norge men også i ett Arabisk land.Så etter mye om og men,har vi kommet frem til Nora:) Jeg ville egentlig kalle hun Esther,Naomi eller Sophia,men det gikk ikke min kjære med på.
Naomi likte jeg :) men er sånn typisk navn min mann heller ikke ville ha hatt

Naomi likte jeg :) men er sånn typisk navn min mann heller ikke ville ha hatt

Tror det er ett navn jenter kanskje liker bedre..hehe Skal virkelig ikke være lett å finne navn. Håper at dere finner ett vakkert navn til jenta deres:)

Nope sto mellom 2, men vi er nesten tilbake på start igjen. :/
Vi sto også mellom to, men min mann fikk det lengste strået denne gangen. Begge navnene våre syns vi begge var fine, men mannen min hadde nok tatt det verre om vi aldri fikk en gutt med det navnet enn det jeg hadde syntes. Sånn valgte vi :)

Vi sto også mellom to, men min mann fikk det lengste strået denne gangen. Begge navnene våre syns vi begge var fine, men mannen min hadde nok tatt det verre om vi aldri fikk en gutt med det navnet enn det jeg hadde syntes. Sånn valgte vi :)

Vi var uenige sist også, da ga jeg etter for han sitt ønske. Så jeg er veldig på det at han burde gi etter denne gangen så lenge han ikke synes navnet er stygt, (noe han ikke synes).
Men han er et stabeist, så vi får bare se. Blir nok enige om noe til slutt. :D

Hei. Vi har ikke bestemt oss for navn til gutten vår enda. Men får jeg noen gang en jente tror jeg det blir Adeleine eller Adelinn. :)

Back
Topp