Navn?

Om det blir jente må det bli Therese. Det er det storebror vil at spira skal hete. Uavhengig av kjønn;)

Min sønn heter Bernhard. Tror det er første gangen jeg har lest at andre har det på lista si! Elsker navnet! :)
Min kjæreste onkel som var alt for oss barna het det, han gikk bort så alt for tidlig for oss.. Har alltid likt navnet (det har jo veldig gode minner) og synes også det passer så innmari godt sammen med Ovèdie som er navnet til dattern vår på 4 år :-)

vi har jo hele tiden tenkt at vi skal ha minst ett barn til, eller jeg har vært sikker og sambo er inneforstått med det hehe
så vi har vel egentlig begynt ny navnediskusjon da sønnen vår hadde fått navn omtrent hihi

er mange navn jeg liker, men ikke han og omvendt da hehe men vi har hvertfall 2 jentenavn og ett guttenavn jeg tror vi kan enes om da, men ingenting bestemt

de navnene som kan fungere for oss er

jentenavn:

Julie (som jeg alltid har likt da jeg sa det til mamma sa hun at det skulle egentlig jeg hete :-))
Victoria

guttenavn:

Julian (det blir da oppkalling etter min svigerfar som døde brått for 2,5 år siden, han hadde det som mellomnavn)

Ja, vi er alle forskjellige der :) Vi hadde navnet på vår førstefødte klart nesten fra første stund etter vi ble gravide. Denne gangen avventer vi litt siden vi mistet sist, så vi har ikke snakket så mye om navn oss i mellom. Jeg vet også at mange av navnene jeg liker, liker ikke han :p Men navn er noe jeg synes er artig å sitte å lete etter og finne noe som jeg liker :) Synes det virker vanskeligere denne gangen siden det skal passe med den første og sånn.

Ja, jeg tenker at jeg vil vite kjønn før jeg begynner å tenke så mye på det :) Jeg er enig i at det blir nok enda vanskeligere denne gangen siden det liksom må klinge med den første ja :)

Ja, jeg tenker at jeg vil vite kjønn før jeg begynner å tenke så mye på det :) Jeg er enig i at det blir nok enda vanskeligere denne gangen siden det liksom må klinge med den første ja :)

Ja, noe bestemmelse blir det nok ikke før vi vet det heller, men navn må ofte "vokse" litt før jeg bestemmer meg :) Jeg har muligens to i magen (vi får vite det om knappe to uker), så de to navnene skal også passe sammen hvis det er tvillinger :)

Ja, noe bestemmelse blir det nok ikke før vi vet det heller, men navn må ofte "vokse" litt før jeg bestemmer meg :) Jeg har muligens to i magen (vi får vite det om knappe to uker), så de to navnene skal også passe sammen hvis det er tvillinger :)

Oi så spennende da :D Ja, da får du litt å bryne deg på når det gjelder navn hihi :)

Oi så spennende da :D Ja, da får du litt å bryne deg på når det gjelder navn hihi :)

Jepp :D Spent på å se, var på tidlig ul forrige uke og gynekologen kunne ikke utelukke at det var to, så da ska vi tilbake for å sjekke!

Syntes Matéo og Mia eller Mie er fine navn. Men ikke noe jeg tenker på enda :) trur jeg trenger å kjenne liv og se den lille først før jeg kan tenke på slikt

Hmmmm... hsr begynt å tenke på det. Jeg vil ha et sjeldent navn som ikke så mange hat. Gjerne norrønt:)
Har en sønn som heter odin, oppkaldt etter oldefaren:) ogdå er jeg veeeeldig glad i mytologi og historie:)

Back
Topp