Navn

Her har storesøsteren kommet med to navn som hun likte veldig godt som faktisk falt i smak hos oss også :) Så vi får se :) Jeg vet ikke helt om jeg vil vite hva det blir på ultralyden samtidig som jeg har lyst men det blir vel ikke før i mars så vi har god tid fortsatt :)

Jentenavn er klart, men guttenavn er værre... Vi sleit i mange mnd sist med å finne et guttenavn vi begge likte, så hvis dette også blir gutt kan det bli interessant :D

Vi diskuterer ikke navn før etter ordinær UL, da vet vi forhåpentligvis kjønn så valget blir litt enklere.
De forrige to gangene har vi satt oss ned med en navnebok og skrevet en liste med alle navnene vi syntes var fine. så har vi sammenlignet listene etterpå og bare tatt med de som er aktuelle for begge og så har vi kuttet ned ved flere anledninger sånn at vi har sittet igjen med 2-4 navn ved fødselen, vi har begge gangene hatt en klar favoritt og det har også blitt navnet :)

Er ikke nødvendigvis de samme navnene på lista fra gang til gang, andremann sitt var med på lista til førstemann, men ble kuttet forholdsvis tidlig :)

Har jentenavnet klart (tror vi). Begge gutta mine skulle hete det om de ble jente;) Guttenavn har jeg ingen anelse om.....

nei ikke begynt å tenke på det enda, når vi vet kjønnet skal vi begynne å tenke på det.

Har bestemt første jentenavnet, har 2 forslag til navn nr 2. Guttenavn har vi 2 forslag, men ikke bestemt.

Huff, nei...det orker jeg ikke før jeg vet kjønn. Men det er klart det ligger litt i bakhodet og surrer:-)

oi, jeg synes helt omvendt jeg- synes jentenavn er supervanskelige og guttenavn er lettere.... Langt i fra noe bestemt her, har ikke en liste engang....

Back
Topp