Navn

Nja, mer eller mindre.. I hvert fall jentenavn. Guttenavn er vi temmelig dårlig på begge to virker det som :p

Vesla er forøvrig veldig fornærmet fordi hun ikke får bestemme navn :D

Åh, jeg synes det er så vaaanskelig.

Jentenavn er vanskelig fordi det er så mange fine jeg har lyst til å bruke.
Guttenavn er vanskelig fordi jeg ikke har noen spesielle jeg synes er 'fine nok' til å bruke.

:p

Har et jentenavn som jeg vil ha, har ikke sakt d til gubben enda da! :p guttenavn er veldig vanskelig :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Langt ifra, orker ikke gå gjennom den jungelen før vi vet kjønnet! Men jeg synes fine guttenavn er skikkelig vanskelig å finne!!

Det er en evig diskusjon hver gang i denne heimen, vi er veldig forskjellige i hva vi liker. Men syns guttenavn er såååå mye vanskeligere enn jentenavn

Vi har vel så og si både gutte og jentenavn klart. Men kan jo endre seg underveis også.

Guttenavn er i boks, men Værre med jentenavn

Vi er sikre på jentenavn, men har tre forskjellige på guttenavn. Vanskeliog å finne navn som tilfredsstiller alle krav:-)

Nei , å forgie mann fikk ikke navn før han av 2 måneder :P så ikke akkurat flinke til å bestemme oss ;)

Jentenavnet er klart. Vi har to gutter, så nå håper jeg å endelig få brukt det. Guttenavnet er vi litt usikker på.. Vi har liksom brukt opp de to vi likte best, men jeg har et som jeg synes er veldig fint :)

Jentenavnet er klart da vi hadde to sist å det ble en gutt;) men guttenavn har vi ikke helt klart ;)

Har et jentenavn jeg gjerne vil ha, men vi er ikke helt enige. Har litt guttefølelse, og der aner vi ikke hva han da skal hete:)

Har en laaaang liste over navn jeg liker på begge kjønn, men å finne «det rette» blant dem blir vanskelig ;) Jeg har ingen følelse på kjønn what so ever, så klarer ikke å tenke så mye på det heller.. i tillegg til at jeg synes det er litt tidlig enda.. vil komme oss på UL først, fortelle familie og venner om graviditeten, også får vi ta det deretter ;)

Nei, har ikke begynt å tenke på det enda... Viss vi får vite kjønn på ordinær ul blir jo jobben enklere også, men det har jo absolutt ingen hast.

Back
Topp