Navn :)

1rosa+spire?

Glad i forumet
Har dere tenkt på navn enda ?? <3

Her popper det merkelig nok opp maaaaaasse gutte navn om dagen :) Vi er jo ferdig og klare med jente navn :) Men er såååå usikker på gutte navn :p hehe
 
vi har et guttenavn :p
 
Vi har klar både hutte og jentenavn, så om det vil komme en av hver så er vi klar ;) hehe
 
Jentenavnet er klart, guttenavn har vi ikke pratet om enda. Jentenavnet ble bestemt før forrige knott kom :)
 
har ikke begynt å snakke om navn enda vi. men jeg leter, men har vel ikke funet det rette enda:)
 
Har ikke peiling på navn! Blir vanskelig siden mine to barn har dobbeltnavn med oppklaring fra hver sin besteforeldre sin slekt! Kanskje finne noe som passer de andre uten å tenke på tidligere slektninger! Godt det er lenge til ennå
 
Jeg har et jentenavn jeg er nødt til å få kjempa igjennom hvis det blir jente, guttenavn er værre. Jeg er litt rar, syns mange navn er fine men vil likevel ikke ha det på mine barn så tror det blir vanskelig å komme til enighet :))
 
Finner ingen som er fine jeg :p ikke at jeg har tenkt så mye på det enda.....
Minstemann var navnløs ganske lenge, og jeg kalte han bare for tittentei, for han ligna så fælt :p
Eldstemann hadde vi navnet klart på i uke 18 :)
 
Back
Topp