Navn?

Jakobe4

Betatt av forumet
Noen som har begynt og tenke navn??

Jente??
Gutt??

JA jeg kjeder meg og syntes det er grusomt dødt her inne 

Vi har vel egentlig navn klare, både for jente og gutt:) Men er litt kjedelig av meg og vil holde det "hemmelig" litt til;)

Men navn vi også liker er:

Gutt:
Wilhelm
Max
Johan

Jente:
Mathea
Sofia
Maje

Jepp, her var det klart fra vi venta nr 1.

Så nr heter Mie
Å nå vet vi ikke hva vi kommer til  åfå, det vet jeg når jeg har født :D

Men navnet er klart der å veldig klart på gutt da,

Men kanskje liiitt usikker på jente navnet :P

Holder det hemmelig, har flere som " titter" på meg her inne, så vil ikke røpe noe da ;)

Hehe, jeg er også litt kjip og vil ikke fortelle det enda. Jentenavn er klart, men hvis det er en gutt inni magen vet vi ikke enda ;)

Nr 1 heter Noah Aleksander <3

Samboeren min trur vi har guttenavnet klart, men jeg tviler.. Vi hadde d klart til nr 1, men nå er jeg usikker på om jeg vil bruke det.. Er jo såå mye fint!!

Er veldig mye fint...Men vet det vil bli vanskelig for min del for jeg er så sær :/ hehe...

Og er jeg enda mere "heldig" så er det samboeren som skal velge 

Haha.. Vi har valg og være enig.. Med første så lå jeg og viska navnet inn i øret til sambo, og tilslutt var det det fineste navnet han hadde hørt!;))

Vi har navn delvis klart:) har tenkt på det siden nr 1 ble født:p Her heter storebror Dennis Chrisander. Blir det jente så liker vi: Michelle Mie Alexandra Cornelia Gutt: Julian Jonathan Emil Holder hemmelig enda hva vi har tenkt på siden noen sniker litt på meg og med å røpe navnet på storebror nå så har jeg egentlig røpet meg selv:p Sorry for rotete svar her men skriver fra iPhone

Storesøster heter Emma Synnøve :) Vi har vel egentlig funnet jentenavn som vi liker veldig godt, men synes det er verre med guttenavn! Vil ikke røpe navn ennå :P

Har vel ikke seriøst begynt navnediskusjonene... Men slenger jo ut noen forslag her og der ;) Jentenavn tror jeg kan gå greit - hvis jeg får pappan med på at Filippa er Navnet med stor N :D Men har litt guttefølelse, og DA sliter vi! Er mange flotte guttenavn altså, men ingen som skiller seg ut som The One :P

Har ikke tenkt på navn enda.. Synes det er vanskelig. Håper på å få se kjønn på ul først :-)

Vi har navn til begge kjønn så og si klare, vi skal ha dobbeltnavn, så må vi bare finne ut hvilke av de to versjonene vi liker best :)

Vi tenker også på Filippa om det blir jente:)) Men jeg føler det blir gutt igjen:)) Så da aner jeg ikke. Han vi har fra før heter Marley Olai:)

Back
Topp