Navn..

Abrahamina emoticon

Navn er kjempevanskelig!!!!
Vi er sånn halveis enig om guttenavn, selv om jeg ikke er helt overbevist, men jentenavn tror jeg ALDRI vi kommer til å klare å finne igjen....

Vet det er tidlig, men har allerede laget meg en liste over gutte og jente navn, hehe.

~troll2012/2013?~ skrev:
Vi er sånn halveis enig om guttenavn, selv om jeg ikke er helt overbevist, men jentenavn tror jeg ALDRI vi kommer til å klare å finne igjen....

Hehe.. er omvendt med oss. Sliter med guttenavn, og jeg føler jeg er gravid med nok en gutt ;) 

Vi har allerede bestemt navn, blir det jente skal ho hete Selma og blir det gutt skal han hete Markus :)

Lambi skrev:

~troll2012/2013?~ skrev:

Hehe.. er omvendt med oss. Sliter med guttenavn, og jeg føler jeg er gravid med nok en gutt ;) 

Ja og jeg regner jo med at det er ei lita jente i magen igjen om dette går bra, så da er vi i samme situasjon, bare omvendte kjønn...

Jeg foreslår jentenavn og alt blir slaktet.... Og guttenavn forslag ser han bare på meg og himler med øynene og sier så fint, vi er jo enige om guttenavn, så hvorfor komme med nye forslag...

Nei det er godt at vi enda her ufattelig god tid på oss til å bestemme oss for navn... Problemet er vel at jeg ser for meg at jeg skal ha to alternativer som jeg liker like godt denne gangen også, og så velge når ungen er ute, men tror ikke det skjer...

Har hatt jentenavn klart helt siden vi ble sammen Og når vi spurte den kommende storebror om hva babyen skulle hete sa han faktisk det ene navnet vi allerede har bestemt

Guttenavn fant vi ut for en ukes tid siden Så får man bare krysse fingrene for at det passer

Navn er supervanskelig!!!!! Og sinnsykt gøy!!!!!

Heldigvis er vi rimelig enige om navn, og jentenavn ligger allerede klart

Guttenavn derimot........se det sliter vi mer med. Det ene guttenavnet vi liker, tok nylig en i vennegjengen.
Så da står vi egentlig igjen med et navn vi begge liker......

Vi har klart gutte navnet, men jente navn har vi ikke tenkt på denne gang.

Vi ble enige om guttenavnet når jeg gikk gravid med snuppa :)

Back
Topp