Navn

Vi har ikke snakket så mye om navn enda. Datteren vår har et gammelt navn så navnet på den nye babyen må liksom stå i stil med det :)

Sambo har funnet guttenavn, så da får jeg prøve å finne jentenavn :) Sist hadde vi vært vårt guttenavn før fødsel og endte opp med noe helt annet :)

2barns mor skrev:

Frøken Muffin skrev:
Vi (les;jeg) har to laaaange listerBlir ikke lett å finne det rette navnet en gang til...

Hehe, joda, har mye å velge i, men føler ikke at det gjør det så mye lettere... Gutten vår har et veldig uvanlig navn, så neste navn må leve litt opp til det navnet + at mellomnavnet må starte på en spesiell bokstav (familietradisjon), så vi er litt "hemmet" føler jeg. Har et jentenavn som nesten garantert blir mellomnavn hvis det blir jente, og mens jeg skriver tror jeg jaggu jeg kom på et fornavn som hadde vært perfekt! (inn å søke på ssb:P)

hihihih men da har du i det minste noe å velge i, ikke bestandig like lett å finne noe :D

Frøken Muffin skrev:

2barns mor skrev:

Frøken Muffin skrev:
Vi (les;jeg) har to laaaange listerBlir ikke lett å finne det rette navnet en gang til...

Hehe, joda, har mye å velge i, men føler ikke at det gjør det så mye lettere... Gutten vår har et veldig uvanlig navn, så neste navn må leve litt opp til det navnet + at mellomnavnet må starte på en spesiell bokstav (familietradisjon), så vi er litt "hemmet" føler jeg. Har et jentenavn som nesten garantert blir mellomnavn hvis det blir jente, og mens jeg skriver tror jeg jaggu jeg kom på et fornavn som hadde vært perfekt! (inn å søke på ssb:P)

hihihih men da har du i det minste noe å velge i, ikke bestandig like lett å finne noe :D

hihihhi

Ja det er koselig med tradisjon, men kan også være en utfordring ja.
Vi har alle to navn og jeg begynner å bli litt lei av det, (tungvint) men så synes jeg på en måte å at den siste lille spiren å skal ha det, så blir det likt på alle fem :)
Men vi får se hva vi gjør, mye som kan forandre seg innen spiren kommer :)

Har ikke tenkt tanken:P Det var et pes å finne navn til jr. Er alt for mange navn!! :P Er like blank på både jente- og guttenavn! Eller, var jo en del navn vi likte med sønnen våres. Så blir det gutt regner jeg med at det kan bli en av de vi hadde på lista hans..

Back
Topp