Navn

2barns mor

Elsker forumet
Har dere alt finne navn til spiren???????

Vi har noen gutte navn og jente navn klare som vi liker, så da er det bare å se om det navnet vi har finne passer til det lille fjeset som kommer i oktobere :)

Vi har en liste fra sist, og i tillegg tilfører jeg navn når jeg hører/ser et jeg liker :D

Jeg vil ikke ha et navn som "alle har", samtidig som jeg ikke ønsker et navn som er sært. 

Sist valgte vi Ada Christine, vi kjenner ingen andre som heter Ada, det er få i min generasjon som heter det, det er lite brukt til de små også, men ser desverre ut som om det tar seg mer opp... Christine er et navn vi syntes ble pent til, og hun er det eneste barnet i Norge som har den kombinasjonen av de to navnene :) 
Så, litt uvanlig men samtidig et normalt navn

Vi har en liste fra sist, og i tillegg tilfører jeg navn når jeg hører/ser et jeg liker :D

Jeg vil ikke ha et navn som "alle har", samtidig som jeg ikke ønsker et navn som er sært. 

Sist valgte vi Ada Christine, vi kjenner ingen andre som heter Ada, det er få i min generasjon som heter det, det er lite brukt til de små også, men ser desverre ut som om det tar seg mer opp... Christine er et navn vi syntes ble pent til, og hun er det eneste barnet i Norge som har den kombinasjonen av de to navnene :) 

Jeg får ikke gubben til å snakke om navn, han synes det er så tidlig.. Jeg vet at han liker Sofie veldig godt. Jeg synes det er helt greit, men at det står litt svakt alene..

Navn jeg har på listen i hvertfall er:
Lana Sofie.
Mie Sofie.
Mille Sofie.
Nora Marie/ Sofie

Guttenavn er jeg helt blank på.. Vet at mannen liker Liam, men jeg er ikke heeelt der.

Jeg har hatt både guttenavn og jentenavn klart leeenge. :)
Selv om jeg egentlig ikke planlagte noe baby akkurat nå.
Men det ser ut som at det kom godt med. :) :)

Rugekasse skrev:

Samme her :D

Chuma skrev:
Ja, har hatt navnene klare i mange år allerede!

emoticon 

Jentenavn har jeg noen forslag, mn guttenavn er det verre med..

Nei det er ikke lett, det skal jo liksom følge barnet  resten av livet, så greit å tenke over.
Jeg vil helst ikke at ti andre jeg vet om har det samme navnet, og jeg vil ikke ha det så sært eller + at det må klinge litt med etternavnet å kanskje! Men det er mange fine navn altså

Har klart et guttenavn som vi tenkte ut til snuppa (før vi viste hva det ble), men ellers så har vi ikke tenkt på noe. Orker ikke finne noe navn før jeg vet at alt går bra. :)

Vi (les;jeg) har to laaaange listerBlir ikke lett å finne det rette navnet en gang til...

Har ikke snakket om navn enda, litt tidlig synes jeg. 

Frøken Muffin skrev:
Vi (les;jeg) har to laaaange listerBlir ikke lett å finne det rette navnet en gang til...

hihihih men da har du i det minste noe å velge i, ikke bestandig like lett å finne noe :D

Jeg har ett navn på lista til jentenavn, og mange på guttenavn lista.
Synes det er vanskelig å velge, og mannen snakker ikke om navn enda. Er for tidlig mener han... Har en følelse av at vi ikke blir enige med det første her. Var ikke det med snuppa.

er vel tidelig.sist så fant vi ikke navnet før dagen etter at ho ble født.Angelica heter ho

Gutten vår har to navn som begge begynner på L så har lyst på at neste mann også skal hete noe med L :) men ikke så mange guttenavn på L ;).

Men vi har ikke sankka så mye om det enda hehe siden det er så tidlig :) Men vi heter jeg - K storebror - L og barnefar - M (altså i alfabetisk rekkefølge ;).......

Vi kalte opp vår datter etter oldemor og tippoldemor. Nellie Serine. Hva denne klumpen kommer til å hete er avhengig av kjønn. Men blir det en jente blir hun oppkalt etter min bestemor. Anna Bertine:) Syns det to navnene klinger godt sammen

Surrine skrev:
Vi kalte opp vår datter etter oldemor og tippoldemor. Nellie Serine. Hva denne klumpen kommer til å hete er avhengig av kjønn. Men blir det en jente blir hun oppkalt etter min bestemor. Anna Bertine:) Syns det to navnene klinger godt sammen

så fine navn! :)

Jeg er helt fast på et jentenavn.. Julie... :) Syns det er så flott.. Eller Charlotte, Ine... (men vet sambo har rota rundt med Charlotte, så klarer bare ikke helt det enda, mulig hormoner ;)

Storebror syns Julie var det beste jentenavnet..

Såååeh... Guttenavn.. DER står vi fast 

Back
Topp