Navn!

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
Vi hadde jrntenavnet klart :) det var Haley. Men så ser det ut som det blir fn gutt da :-D jeg vil så gjerne ha Niklas men det vil ikke samboer. Han vil heller ikke ha leander eller benjamin. Men vi liker begge liam veldig godt så kan være det blir det ;) eller Aron :) vi får se :) Philip syns jeg passet fint sammen med liam:)

Vi venter ei lita jente, og sliter veldig med å finne navn. Har liksom alltid tenkt at det finnes såå mange fine jentenavn, men når det plutselig ble sånn at vi skulle finne et navn, som barnet skal bære resten av livet, synes jeg det ble så vanskelig. Jeg kommer ikke på NOEN navn som jeg synes er fine nok til å kalle den lille. Blir veldig glad om noen har noen forslag? :) Jeg liker litt spesielle navn. Ikke sånn, altfor-spesiell, men sånn at ikke halve klassen kommer til å hete det samme ;)

Jeg syns det er veldig fint med oppkalling, men brukte opp de navnene som var aktuelle på storesøster, hun er oppkalt etter min mormor og oldemor. Har noen navn jeg gjerne kunne brukt, men min kjære liker ingen av de dessverre, så ser ikke
ut til at det blir oppkalling denne gangen, eneste er at hun muligens får mitt navn som navn nr to.
Vi ble endelig enige om Vilja Johanne, men så viste det seg at en av våre barns tremenninger heter Johanne, så da står vi igjen med bare Vilja. Storesøster har dobbeltnavn, og jeg vil egentlig ha det nå også, men ikke for enhver pris, må finne noe som passer!

Vi hadde jentenavn klart før vi begynte å prøve, og så er vi så heldige å få ei lita prinsesse :) Guttenavn hadde vi nok måtte tenkt mye på, for det synes jeg er vanskelig å finne.

Phillip og Liam var kjempebra sammen:) Vi har og en Liam fra før, og jeg spurte akkurat sambo hva han syne som Phillip..Han likte og det, men vi har flere alternativer..Og vi vet ikke om det blir gutt eller jente heller da..Men HVIS det blir gutt, og HVIS vi lander på Phillip håper jeg du ikke blir snurt...Sjansene er vell rimelig stor for at vi aldri møtes i virkeligheten uansett, tenker jeg:)

Andre alternativ: Oskar, Ailo, Kasper, Sebastian...eller..

Alva, Vida, Sofie, Olivia, Emma, Mali, Mille/a, Ine/a,

Vida og Oskar står sterkt akkurat nå, og Ailo da:)

LittleMonkey skrev:
Men hvis det, mot all formodning, blir jente så er navnet klart ;)
Da blir det Vilja!

Vilja er et av de to alternativene til jentenavn som vi har også!! Det er så fint..:) Blir pennende å se om det er en gutt eller jente som kommer ut:)

Back
Topp