Navn

ColgateSmile

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018

Er det mange her som har navnet klart?? Noen som ønsker å avsløre det ;)??

Her er vi veldig usikker...synes det er så vanskelig med jentenavn.....Heldigvis god tid enda 

Vi har sånn delviss navn klart, men ønsker å holde det for oss selv foreløpig. Godt mulig vi gjør det hele veien. Vi får se :) Men greit å iallefall få vært på ul og se om man fortsatt holder ved navna, og det samme gjelder jo litt når mini er ute :) Spennende!

Har ikke navn klart, og aner heller ikke hvilket navn vi ønsker..  Men vi må jo finne et guttenavn, da vi venter gutt :o) synes det er vanskelig med guttenavn :)

Denne gangen har vi ingenting klart, vi får ta UL og forhåpentligvis vite hvilket kjønn det er før vi begynner å spekulere for mye. :-)

viss ul stemmer og det blir en jente så skal hun hete Bianca emoticon

Tror vi skal holde det hemmelig, det er enkelte i familien som ikke klarer å la være og vise hva de mener om valg av navn... Svigermor hadde tydelige meninger med våre to forrige da det ikke ble som hun hadde hintet om i tide og utide, og denne gangen har hun vært frempå flere ganger allerede om at hun allerede har døpt jenta. Jeg blir irritert av slikt, selv om det ikke er det store verdensproblemet!

Vi har ikke begynt å tenke på navn ennå.. har god tid fremdeles :D

Men når vi en gang finner et navn vi liker så holder vi det for oss selv :D Gjorde det sist også og er veldig fornøyde med det :)

Vi drodler om navn og har plukket frem alternativene fra forrige gang, siden vi får gutt denne gangen også. Vi hadde 3 alternativer forrige gang, Linus, Iver og Jørgen, i tillegg til navnet sønnen min fikk. Denne gangen kjennes ihvertfall Linus uaktuelt, mens Jørgen og Iver fremdeles klinger godt i mine ører.

Vi tok ikke beslutningen før han var født forrige gang, og sånn tror jeg det blir nå også :)

Back
Topp