Navn??

~ruby~

Forumet er livet
Diskusjonen er i full gang... og vi har møtt på et nytt "problem".. de eldste ungen vil også si sitt om hva de syns.. [;)]
Det er jo hyggelig det da, men til syvende og sist er det mor og far som bestemmer! [:D]
Men vi er jo like fjerne begge to, klarer ikke å bestemme oss eller bli enige. De andre ungene hadde vi jo bestemt navn på i god tid på forhånd (vi visste hva det skulle bli)...

Vi er nede i 2 jentenavn nå da, kanskje 3.. det er jo ikke så dårlig da..??

Er det flere her som har navn klart???

Nei, det er ikke lett... [&:]

Vi er faktisk enige om guttenavn, har bare ett der...
Men det hjelper jo lite når det ser ut som om det blir jente.... [:-] hmm..
Skikkelig typisk [:D][:D]

Hoho.. Ja det der med navn var ein prøvelse. Sido eg heite Kristin og han heite Haakon så ville eg ha eit tradisjonellt norsk navn, mens han ville ha Viktoria, Cathrine eller Katharina. Så me endte til slutt opp med  Anne Karoline.

Vi har skrevet liste med guttenavn og jentenavn. Venter med å bestemme oss til babyen kommer. Det eneste vi vet er at det blir et av navnene på lista, for dem er vi enige om..

Jeg har ikke sett på lista etter at vi skrev den.. Vil ikke bestemme meg på forhånd. Gjorde det sist. Da hadde vi bestemt Ørjan. Da han kom ut syns jeg han liknet på en Casper, men måtte jo bare ta det "alle" visste.. Han er selvf en Ørjan nå da!! Mammas nydelige gullgutt!

Tror kanskje vi har Benjamin i alle fall på gutt, og Aurora, Maria og Iselin på jente, men er ikke sikker..

En venninne av meg byttet navn på jentungen etter halvannen uke med bruk av et navn! Det ble litt rart syns jeg, alle visste jo at hun hadde fått navn.. og plutselig var det noe annet. Men den eldste ungen i huset hadde nekta helt på det første og laget skikkelig rabalder... [&:]

Vi har kommet fram til Martina, Cecilie eller Aurora til jente, men ingen av oss mener det samme [;)] jeg betyr litt fram og tilbake fra dag til dag. Det hjelper nok veldig å se barnet.
Hvis det skulle bli gutt, så blir det Niklas... eller Lukas/Lucas.

Sambo og jeg er helt uenige vi... har ikke funnet ett eneste navn vi begge liker[8|]
Det var akkurat likens med Håvard også da. det navnet kom tre dager etter fødselen, og vi hadde ikke tenkt på det i det heletatt tidligere[:)]
Vi er derfor enige om å være uenige frem til vi får se jenta vi[:D]

dei sa på ultralyden atte d sko bli jente, så vi skal oppkalle henne etter min mor..anne marie[:D]

ORIGINAL: anetta23

dei sa på ultralyden atte d sko bli jente, så vi skal oppkalle henne etter min mor..anne marie[:D]

Kjempefint navn! Vi skal ikke ha dobbeltnavn vi da (selv om det finnes SÅ mange fine!). Både min mann, jeg og begge barna har bare ett, så da syns vi det blir dumt med 2 navn på denne.

Guttenavnet er klart! Men lista over jentenavn er laaaang![&:]

Satse på gutt du da Pivi[;)]

Vi har Kristian på vår første, og skal ha Aleksander på neste [:D]
Hvis det ble jente hadde vi tenkt Ida, men det blir gutt denne gangen også [:)]

Vi klarer ikke å bli helt enige vi da.
Sambo har bestemt guttenavnet, det var det jeg ville kalle forrige mann om det ble gutt, men så ble det jente. Det er ett fint navn og det er det vi er mest enige om, men jeg er litt redd for at det begynner å bli litt for mange som heter det nå.

Vanskelig det der[8|][8|]

Synes ikke det var så vanskelig de to andre gangene. Da hadde vi navnene klare før de ble født.

Her blir det Lucas da..begge var ganske så enige[:)]har veldig gode beviser på at det er en gutt som ligger å sparker inni der,hehe..gleder meg til han kommer

Vi har to guttenavn klare men bare ett jentenavn ...Det ser jo ut til å bli en gutt ,men vi vil ikke bestemme oss før vi ser han ..[8D]

vi har 2 alternativer på hvert kjønn siden vi er litt usikre på hva det blir..[;)]
spennende dette her.. vi gir navnet når gullet vårt er ute.. må jo se hvilket av di han/hun passer til[:)]
gleder meg,gleder meg,gleder meg!!!![:D][:D][:)][;)]

Vi har bestemt oss for navn, siden vi er så og si 100% sikre på at det er gutt... Nurket skal hete Kristoffer!

Vi har klart guttenavn - tror jeg.. men jentenavnet er vi vel ikke HELT bestemt på..
har endelig funnet et som BEGGE liker, da[;)]

(Ser ut til å bli jente[;)][:D])

Back
Topp