Navn?

maya89

Første møte med forumet
Hva synsdere om Leevi Alexander eller Leevi Andre? Syns et er så vanskelig å finne guttenavn:s Forslag? :D

Veldig tungt og litt vel pompøst for min smak iallefall. Levi er et sterkt navn i seg selv, og trenger ikke ekstra "sinnanavn" eller en ekstra bokstav. :-D

Helt greie navn, men ikke noe jeg ville kalt mine gutter.  Syns du disse navnene er fine så syns jeg ikke du skal bry deg om hva andre synes.  Tror forresten det kunne vært lurt å droppe den ekstra e'en i Levi.

Litt overdrevent for min smak, men det er ditt barn :) Så må ikke bry deg om hva andre syns hvis du synes navnet er fint.

Men jeg synes Levi er nok i seg selv egentlig.

maya89 skrev:
Hva synsdere om Leevi Alexander eller Leevi Andre? Syns et er så vanskelig å finne guttenavn:s Forslag? :D

Hvorfor Leevi med to e´er? Da er det lett å misforstå å tenke "Livi". Ville garantert brukt en E. Jeg synes Levi Alexander var finest, synes det klinger godt. André synes jeg er et søplenavn, et navn man bruker bare for å ha et mellomnavn.... Men det er nå min mening ;-) 

Levi Olai
Levi Daniel
Levi Olander
Levi Mathias

Ville ha to navn der det ene er finsk og er ikke mange fine finske gutte navn og Leevi med to e`er er finsk skrive måte. Men så har jeg også tenkt på Jari men finner vel ut av det når prinsen kommer:)

Back
Topp