Navn

MamaJane

Betatt av forumet
Hei,

Jeg trenger hjelp med navn,

Har tenkt litt på navnet Sverre, hva tenker andre om det?

Har dere noen fine navn å sette sammen med dette?

Sverre er fint det :-)

Første navnet som slo meg var Sverre Johan (lite trykk på o'en) :P vet ikke hvorfor da.. Passer fint på min dialekt hvertfall ;D

Sverre Magnus

Jeg kjenner en Jan Sverre og en John Sverre.
Sverre Aleksander og Sverre Andrè

Mye som passer til Sverre.

Jeg liker Sverre best alene.

Blir IKKE sverre magnus ;) Er veldig usikker på navnet,
Først synes jeg ikke det var noe fint, men etterhvert har det blitt finere og finere.. men vet ikke om jeg vil ha det alene eller sammen med et annet navn.

Sverre Johan (med trykk på o'en) var veldig fint.
Har også tenkt litt på Sverre Gabriel.. muligens kun Sverre også..
Hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig med guttenavn

Det eneste som kan være litt dumt er at jeg har stavanger dialekt og samboeren min er nordlenning, så da blir det Sverre med skarre r, og nordlening r. Vet ikke om det har noe å bety?

Kjenner en Sverre Johan. Type 50+ altså. Med trykket på jOhan.

Og en Sverre P., hvis han enda lever.. jeg har innbilt meg at det sikkert står for Sverre Peder :P

Ikke mitt favorittnavn, men med Sverre Magnus så ble det vel hot igjen.

legoline skrev:
Det eneste som kan være litt dumt er at jeg har stavanger dialekt og samboeren min er nordlenning, så da blir det Sverre med skarre r, og nordlening r. Vet ikke om det har noe å bety?

Nordlenning-R?  Type "Sværsjjje"  hehe, snakker han sånn hadde jeg drsjoppa R-navn :P

Navnet blei mer og mer rart jo mer jeg leste det Har jo hørt det mange ganger men.....

Nordlenning-R?  Type "Sværsjjje"  hehe, snakker han sånn hadde jeg drsjoppa R-navn :P

Neida, Ikke heeelt sånn "sværsjjje" men sånn "Sverre" med rulle r, nesten som på bokmål, eller oslosk... eller hva det nå heter :)

legoline skrev:

Neida, Ikke heeelt sånn "sværsjjje" men sånn "Sverre" med rulle r, nesten som på bokmål, eller oslosk... eller hva det nå heter :)

Ok, type helt vanlig R :P

Mmm... Nei, jeg vet ikke des-sverre emoticon

legoline skrev:

Litt sånn

rrrrr
Svæ        eh

?
:)
På østlandsk er det litt mer SVÆrre.

Og DERR har jeg sagt navnet høyt så mange ganger at det har mistet all mening.

legoline skrev:
Kanskje best å finne et annet navn :)
Hvorfor er alle de fine tatt!! argh!! hehe

Er de dét? :P

Jimmy er ikke tatt.

Gollemor skrev:

Litt sånn

rrrrr
Svæ        eh

?
:)
På østlandsk er det litt mer SVÆrre.

Og DERR har jeg sagt navnet høyt så mange ganger at det har mistet all mening.

Han sier litt sånn:

rrrrr
Svæ        eh

Ganske bra likt!! ;) Ikke til å bli klok på dette!! :)

©Smartass skrev:

Er de dét? :P

Jimmy er ikke tatt.

Jaaa... alle jeg liker er det enten kompisser av samboeren som heter eller noen i familie osv..

F.eks Daniel, Joakim, Espen synes jeg er flotte, men det er alle kompisser av sambo :(

Back
Topp