Navn...

Småtroll1

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Amalie, Marcus og ........??

Greier ikke bestemme meg for hvilket av disse jeg liker best..
Eller har noen andre forslag? Og siden vi ikke vet om det er gutt eller jente, trenger vi forslag til jentenavn og...for der er det full krasj på forslagene våre. Hans forslag var milevis unna alt jeg i det hele tatt vil vurdere...

joachim gav best klang med de to andre navnene..

ellers så syns jeg hedda, adele, adeleide madeleine, evelyn og june er fine navn:)

Liker Mathias best, men sammen med de andre navnene passet Joachim best (jeg liker dog det navnet best med K[:)])

Amalie, Marcus og Joachim

Amalie, Marcus og Linnea?
Amalie, Marcus og Ingrid?

Vi har Amalie og Joachim :) så jeg syns helt klart Joachim :) ikke så mange som heter dt nå heller, men desto flere som heter Mathias..

Begge er fine ;-) men her er det to i hver klasse som heter de to navn... Så derfor ville jeg ikke selv valgt dem. Men liker dem begge ;-)

Joachim. Fine jentenavn som eg liker er : Aila, Nora, Maria og Ida [:)]

Synes Joachim er finest, og det klinger også best sammen med de andre navnene.

joachim

Stemte Joachim - Mathias blir for likt Marcus for meg. [:)]

Jentenavn (som skal passe litt inn med resten):
Mathilde/-a, Charlotte, Cornelia/Cordelia, Margrethe, og Linnea - men det er så fryktelig "poppis" nå at jeg blir litt negativ til det. [;)]

Har hatt Mathias på topp hver gang da, men har likevel valgt andre navn. Og rundt her tror jeg det er mange flere Mathias enn Joachim. Dessuten var det et navn vi begge hadde på listen.

Av jentenavn hadde jeg Oline, Mathilde, Vilde og Eleah. Men syns jentenavn er vanskeligere denne gang, for klarer ikke bestemme meg helt. Foreløpig er vel Mathilde/-a favoritten.

Om navnene ligger på topp ti bryr vi oss egentlig lite om. Men selv om jeg syns Lucas er fint, er det brukt av altfor mange vi kjenner, så derfor velger vi ikke det.

ORIGINAL: Ulla79

Synes Joachim er finest, og det klinger også best sammen med de andre navnene.

Back
Topp