Navn...

Snuppeline

Betatt av forumet
Har dere begynt å tenke på navn ennå?

Vi vet at vi skal få en gutt, og har begynt å tenke på noen navn... Men det er litt vanskelig å få bestemt seg.

Vi blir visst ikke enige vi[:)]
Slet like mye forrige gang også, og da fant vi ikke navn før vi fikk se gullgutten.. blir vel sånn nå også[:D]

Ja, jeg begynte vel å tenke på navn allerede dn dagen jeg fant ut at jeg var gravid. Men det er så vanskelig denne gangen. Med de to første hadde vi navnene klare lenge før de ble født, men det ser ikke sånn ut denne gangen. Vi blir visst ikke helt enig. Mest sannsynlig venter vi en liten gutt og det navnet vi er mest enige om da er Phillip, men det er jeg som er litt usikker da. Synes det er et kjempefint navn, men er litt redd for at det begynner å bli litt for vanlig.

Vanskelig.... Diskuterer... [;)]

Ja, navnet har vi hatt i boks siden begynnelsen andre trimester. Da vi fant ut at vi ventet en gutt, var det så koselig å ha noe annet å kalle ham enn "babyen" eller lille gullet.

Navn har vi allerede funnet[:)] Fant det egentlig før vi visste at det var en liten jente der inne[:D]

Vi hadde vel egentlig ETT navn klart fra forrige gang - som vi ville hatt til John Ruben om han var jente..
men nå vurderer vi å gi jenta et navn med "Bokstavoppkalling" sånn som JRjr er "oppkallt" etter pappa'n sin..
- bare at denne gangen vil vi bruke et navn med MIN forbokstav.. kansje[8|]

ikke lett dette, nei[&:]

Prinsen vår har fått navnet Lucas[:D]

Min lille hjerteknuser skal hete Melinda

Mannen min er hvertfall fast bestemt på navnet hvis det blir gutt..!  Mamma og venninnene mine er ikke så begeistret for navnet da, men vi bryr oss ikke om det selvfølgelig!
Når det gjelder jentenavn, så er vi ikke fullt så enige ennå.. Er så mange fine!!

Jenta vår har het Matilde siden dagen etter vi fikk vite at det var jente[:D]

ORIGINAL: lillea

syns det er så vanskelig med navn jeg.
Finner ikke noen...[:@]

Vet dere kjønn? (husker litt dårlig, jeg.. )

ORIGINAL: ~Fiorellina~

syns det er så vanskelig med navn jeg.
Finner ikke noen...[:@]

Vet dere kjønn? (husker litt dårlig, jeg.. )

Jepp... det blir en gutt...

Og har dere noen "preferences"

f.eks. vi har:
- Skal ikke være æ,ø,å i navnet
- skal gå ann å uttale selv om en ikke er norsk
- skal være dobbeltnavn
- skal ha en fin betydning..

Har dere noen sånne (eller helt andre?) regler?

He-he!  [:D] ikke enkelt med navn... Må finne ett man liker.
Tror vi har funnet et fint gutte navn nå, men er ikke helt sikre. Mange navn, som er litt "oppbrukte"...
Har iallefall bestemt oss for ikke å ha dobbelt navn.

Hørte om noen som skulle gutten sin for Ravn... Synes det var litt rart. [;)]

Navn er skikkelig vanskelig altså!!! Tenk, det skal barnet bære hele livet ut!! Det må liksom være fint og i tillegg "passe" på ungen...
Vi diskuterer og diskuterer, men tror egentlig ikke at navnet kommer før vi har sett den lille.. [:)][:D] 

vil jo d skal ha en fin betydning.
ikke noe alle heter, men ikke så alt for spes heller.
ikke dobbelnavn.

Hihi - som Ruben?[:D] 

(Betyr: Se, En sønn!)[:D][:D][:D]

Back
Topp