Navn

Ella~83

Glad i forumet
Har dere begynt å tenke på det?
Det slo meg brått i dag tidlig at vi ikke har tenkt på det i det hele tatt! Har jo god tid altså, men vi burde kanskje begynne å tenke litt?
Jeg gleder meg masse til den lille kommer og tenker på det hele tiden, men har liksom ingen ideer i hodet mitt i forhold til hverken kjønn eller navn..
Er jeg helt unormal?

Jeg har bestemt meg, men vet ikke om mannen er enige i disse forslagene da... men jeg er veldig flink til å overtale..

sist gang så var han VELDIG skeptisk til tulla sitt fornavn (første biten), men han godtok det omsider :D Tror han synes det er litt kult - er jo bare 6 stykker i landet som heter det nå, tulla var nr. 5 [:)]

Venter til etter vi har vært på ordinær ultralyd, som sist [:)]

Jentenavn har vært klart lenge, dvs vi har 3 stk[:D]

Har noen guttenavn på lur også[;)]

Men siden vi i utgangspunktet ønsker å vente til fødselen med kjønn, så har vi jo veldig god tid da![:D]

har egentlig ikke tenkt så mye på navn enda. Sambo har ett gutte navn han vil bruke. men som sagt så har vi god tid. [:D] Tror jeg kommer til å vente til vi vet om det er en gutt eller jente[:D]

ORIGINAL: djune

Venter til etter vi har vært på ordinær ultralyd, som sist [:)]

eg har klare meninger[:D] og har sagt til mannen at om eg får velge fornavnet, så skal han få velge akkurat det mellomnavnet han vil[X(][8D][:D] 

Han var først med på den, men tror han skjønte at det var en dårlig deal! For eg VET at mellom navnet kommer til å ende på Andre'(nesten hvertfall, for det liker han så godt, og det passer jo dei fleste navn[8D])

Og jentenavn har vi klart, der er begge enige[:)]

Back
Topp