Navn?

ORIGINAL: atene

Hva heter barna deres? Og hva liker dere som skal ha dere første barn?

Min sønn heter Conan-Andre og jeg har tenkt lit på Alva-Michelle nå om det er jente, men
gutte navn har jeg ikke tenkt så mye på enda..

Det var fine navn! :) Hvis vi får jente skal hun hete Mie Lovise, mellomnavn fra meg... Er det gutt blir det mest sannsynlig Storm Olav... Olav etter sambo..

Jenta mi heter Selma, har ikke tenkt på noe til den lille i magen.

Sist hadde vi Selma om d ble jente og var innom Solan om det skulle bli gutt..

Min gutt på snart 6år, heter Linas Johan, og den i magen, skal hete Sarah hvis det blir en jente, og kanskje Isak om det blir en gutt...[:)]

Vi har funnet jentenavn, det blir nok Thea Cathrine, men hvis det blir gutt har vi ingen anelse[&:]
Jeg elsker navnet Noah, men det vil ikke mannen ha, he he[8D] Men er fremdeles noen uker til vi får vite kjønn og den diskusjonen kommer bare hvis det er gutt[:)]

Gojenta vår heter Ida, når det gjelder navn til den lille har vi ikke bestemt oss enda, men vi har noen forslag begge to så vi får se hva vi ender opp med [:)]

hvis d blir jente så har æ tenkt my på navnan Lilly Marie (lilly etter bestemora mi å marie etter oldemora mi) eller lilly emilie og sara me et mellomnavn men har itj funne ut ka enda [8D] Guttnavn har itj æ peeeeiling på, men vi har itj bynt å diskutert navn enda heller så [8D] Bare navn æ har tenkt på i fler år hvis æ skull få mæ unge [:)]

Har Amalie og Joakim fra før. Vet ikke hva denne skal hete..
Tipper navnedebatten starter for fullt etter ultralyd..
Liker godt Nora og Vilde, og Eirik og Andreas.. Off, vanskelig..

Vi har fått beskjed om at det er en gutt, og om det stemmer så blir det en liten Jonathan =) Vi kaller han for det da vi prater om han osv. "sånn må vi ha til Jonathan" osv.. :)

Vi har en Håvard fra før. Blir det gutt har jeg veldig lyst på Olav (oppkalling), blir det jente har jeg fler alternativer. Samboer kaller magen Håkon, men det nekter jeg. Blir for like navn.

Vi snakka endel om navn i begynnelsen, men nå er det leeeenge siden vi har prata om det. Venter til vi vet kjønnet. Har noen navn på lager da [:)]

ORIGINAL: Tinan

Vi har bestemt at får vi jente skal ho hete Mie, får vi gutt skal han hete Odin. 

Kjempefine navn, Tinan!!

Her heter lillemor Solveig.

Hvis knøttet i magen er ei jente, blir det nok ei Ingrid (oppkalling etter oldemødre, begge jentenavna), men guttenavn er det verre med...
Jeg liker Peder og Torstein, men samboeren min synes det blir for gammeldags. Kanskje Eirik, Audun eller Erlend?

Vakringen her heter Emma Isabel [:)]

Snuppa vår heter Nora Christin[:)]

Blir det gutt så er vi ganske sikre på at det blir Herman, Ole Herman eller Herman Olai[;)]

Jentenavn er det litt værre med, sist vi snakket om det kom han med Oline og jeg med Live[;)]

Så vi får se[:)]

Vi har fått beskjed om at det er en gutt, og om det stemmer så blir det en liten Jonathan =) Vi kaller han for det da vi prater om han osv. "sånn må vi ha til Jonathan" osv.. :)

tenkt på samme navn vi snuppa=) hehe

Vi skal oppkalle ungen etter noen i familen...

Så siden oldefar, bestefar og pappan heter jon til fornavn... Blir det naturlig at guttungen heter jon.

Og jenta blir en forrbokstavene til tipp oledemor, oldemor og nestemor hehe... så da blir det ida...

vi holder mellom navnene hemmelige en stund til vi hehe...

Gutten vår heter Isak
Han fikk navnet sitt allerde da jeg var elleve uker på vei,denne gangen står vi mellom tre,fire navn kanskje,men tror vi har bestemt oss.

Gutten vår heter Theodor[:)]
Har en del guttenavn på lista til nestemann, ,men jentenavn blir vi ikke enige om [;)]

Gutten min heter Nikolai [:)] Dersom det er det er en jente inne i magen, så vil jeg at hun skal hete Andrine [:)] Guttenavn aner jeg ikke [:D]

mine gullgutter heter Linus og Kasper.
aner ikke hva den lille skal hete om det blir gutt, men jentenavn har vi hatt klart fra førstemann ble født[:)] holder det litt hemmelig ennå[:)][:)]

er bare og komme med forslag til guttenavn som passer til mine to, de fikk ikke navn stakkers før de var to mnd....ble ikke enige[:D][:D][:D]

Back
Topp