Navn?

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Hva heter barna deres? Og hva liker dere som skal ha dere første barn?

Min sønn heter Conan-Andre og jeg har tenkt lit på Alva-Michelle nå om det er jente, men
gutte navn har jeg ikke tenkt så mye på enda..

Min gutt heter NOAH[:D]

Vet ikke hva vi skal kalle babyen hvis det er gutt, men har 2 jentenavn klare[:D] Men de er hemmelige[;)]

mine heter Emil Andrè og Julie Elisabeth ... har egentlig ikke tenkt så mye på navn til neste , men vet vi skal ha dobbelt navn til den også , og ett av de skal være slektsnavn , siden de to andre har det ..

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Vet ikke hva vi skal kalle babyen hvis det er gutt, men har 2 jentenavn klare[:D] Men de er hemmelige[;)]

Noah er så fint [:)]

ORIGINAL: atene

Takk, synes jeg også[;)]hihi

Conan-Andre var et spesielt og fint navn[:)]

Takk, synes jeg også[;)]hihi

Conan-Andre var et spesielt og fint navn[:)]

Ja det er ikke så veldig vanelig tok lit tid for familie og vende seg til det, men jeg har bare hørt positivt om det [:D]

jeg har veldig lyst på Cornelia, men det grøsser min kjære på ryggen av [8D] Så det blir vel ikke det..

ORIGINAL: To blir tre jan2011

jeg har veldig lyst på Cornelia, men det grøsser min kjære på ryggen av [8D] Så det blir vel ikke det..

Cornelia er jo fint det da [:D]
bare og grine til seg viljen for det skal jeg prøve på haha [8D]

Cornelia er jo fint det da [:D]
bare og grine til seg viljen for det skal jeg prøve på haha [8D]

Jeg gjør ALT i min makt for å få han til å endre mening [8D] jeg VIL ha det navnet, heldigvis har jeg et halvt år igjen.. Det er jo hans barn og så han må jo like navnet, så jeg kan ikke nøye meg med at han godtar det, han må ELSKE det[:D] Lykke til, til meg!

min kusine sin yngste datter heter Cornelia, så blir ikke det navnet her i gården gitt...

Guttungen heter Elias [:)]

Har tenkt litt på Niklas, Alma, Ella, Ellinor...Er så vanskelig. Får vente til UL så vi vet hva kjønnet blir hvertfall..

Mange fine navn ute å går...

Her heter gulla Casper og Mathilda...Så å finne noe fint som passer sliter jeg litt med...Har et som passer og det er til ei jente, men gutt...[&o]

Gullet vårt heter WILLIAM, men har to jente navn klare... men ingen guttenavn...

Vi har bestemt at får vi jente skal ho hete Mie, får vi gutt skal han hete Odin. 

Mine heter Storm og Trym[:D]. Og neste man skal hete Elliot[:D]

Barna heter Tuva Sofie og Emma... og neste skal hete ??? aner ikke =) har ikke kommet så langt enda....

Hmm... Vi har tenkt på Ola eller Magnus hvis det blir gutt eller minis oldeforeldre. men ingenting er avgjort!

Jentenavn syns vi er vanskelig... men vi er begge for veldig tradisjonelle navn. Anna / Ida / ja... time will show![:)]

Magnus Emil(Emiiiiil) heter han[:D]

Har lyst på Olav eller Marie til magetrollet [:D] Med noen mellomnavn..

ORIGINAL: tone86

Hmm... Vi har tenkt på Ola eller Magnus hvis det blir gutt eller minis oldeforeldre. men ingenting er avgjort!

Jentenavn syns vi er vanskelig... men vi er begge for veldig tradisjonelle navn. Anna / Ida / ja... time will show![:)]

Venninna mi som heter Ida, skal kalle ungen sin Ola[8D]

Ungene mine heter Emil og Emma[:)][:)] Og denne lille blir navneløs[8D] Jeg er rett og slett kjempe frustrert for jeg aaaaaaaaaaaaaaaner ikke hva vi skal kalle den lille....

Back
Topp