Navn?

Millisen

Forelsket i forumet
Har sikkert vært tråd før, eller jeg mener å ha sett det[8D]

Men deres topp 3 på jente og guttenavn?[:)]

Mine toppnavn:

Jente:
1.Hermine
2. Evelina
3. Serine

Gutt:
1. Kristian
2. Theodor
3. Noah

ORIGINAL: *Hemmeligheten*

Mine toppnavn:

Jente:
1.Hermine
2. Evelina
3. Serine

Gutt:
1. Kristian
2. Theodor
3. Noah

Hermine er såååå nydelig... syns det er håpløst og finne guttenavn jeg da.. her SKAL det være dobbelt navn da begge di to andre har det fra før

I natt drømte jeg at jeg fikk en gutt som het Rasmus,å plutselig i drømmen var det veldig fint[8D]

Dette er vanskelig altså[;)]
Spesielt når jeg og sambo ikke er helt enige. Men foreløpig har vi disse navnene:
Gutt: Felix
Jente: Celine eller Sienna

Har 2 av hver, tenker på dobbelt navn kanskje, siden vi liker begge navnene så godt..

Jente: Leah Linnéah

Gutt: Lucas Léander

[:D]

ORIGINAL: Vilblienfamilie

Har 2 av hver, tenker på dobbelt navn kanskje, siden vi liker begge navnene så godt..

Jente: Leah Linnéah

Gutt: Lucas Léander

[:D]

Kjempe fine navn[;)]

Her har vi ikke peiling på hva vi skal kalle den lille.
Jeg har noen favorittnavn som sambo hater, så blir nok uansett ikke noen av de. Og han kommer jo ikke med noen forslag[&:]
Helt håpløst. Hehe

Men får ta det når vi har vært på ul, og fått vite kjønnet....

Vi har alerede navnet i boks! :)
vi ble enige med en gang. har faktisk navnene klare til to jenter og to gutter :)

hvis vi får jente blir det: Angelica
hvis vi får gutt blir det : Nicolas

ellers:
Gutt: Mikal
Jente: Victoria

er veldig fan av Vanessa også jeg. det er såå mange fine navn!!

vi VET jentenavnet hvis det blir det... : Jenny

Gutt vet vi ikke gitt...er lenge igjen,så nok tid å tenkepå..hehe

Masse fine navn[:D] Er foreberedt på og ombestemme meg/oss mange ganger enda![:)]

vi har ingen topp tre enda, men her er mine favoritter vertfall:) vi vil helst ha et kort navn til neste også siden minien vår heter Mie og har begge våres etternavn:)

jentenavn:

Oda
Nora
Helene
Ina
Leah
Hermine

Guttenavn:

Odin
Olai
Noah
Theo

her blir det navnekrig! Vi er ikke eninge om noen navn, mannen er tyrker og vil at spirenskal ha et spesielt tyrkisk navn, mens jeg vil ha et navn som fungerer på begge språk... blir det jente vil jeg gjerne kalde opp etter to fantastiske bestemødre! og har lenge fryktet at noen andre kom til å ta navnene før meg...

Her har vi funnet flere potensielle navn, og har heldigvis lik smak.

Jentenavn:
Erica
Christina
Rikke

Guttenavn:
Bendik
Philip
Ruben

Erica er vi begge veldig fornøyd med, så blir d jente er d stooor sjangs for at hun får d navnet. Da med et eventuelt mellomnavn. De tenker vi Erica Christiane eller Erica Charlotte. Christiane etter min oldemor, og Charlotte etter hans bestemor. Men vi får se. [:)]

har jo alltid hatt navnene spirka i flere år,men nå som jeg ble gravid har jeg gått fra de gamle navnene jeg hadde.
har ikke snakket så mye m typen om det ennda,men vet han ikke er så veldig fan av de nye navnene jeg har forelsket meg i. :(

1. Isak
2. Emrik

typen nevnte Liam... jeg likte det før,men nå....nei,det er ikke på topp 5 lista...

Jeg er ekstremt spenstig i drømmene for tiden! For i natt fødte jeg ei jente som heter Aneah, ALDRI hørt noe som ligner engang[8D][8D]

Back
Topp