Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alva er mitt favorittnavn til jente mannen derimot er heeelt uenig med megTil jenter så liker jeg Alva, Isa, Elida og Kaja
Jeg synes gutter er vanskeligere men jeg liker Varg og Jørn
Så utrolig dårlig gjort av henne det må være skrekken.Jeg sa navnet jeg ville bruke om jeg fikk ei datter en gang til ei venninne.ho fortalte hva hennes baby skulle hete om det ble gutt eller jente.men så fikk jeg vite nå at ho venter ei jente og ungen skal hete det navnet jeg hadde bestemt meg for at min datter skulle hete om jeg får jente.
Vi har vel nesten bestemt oss for to navn for begge kjønn. hvis jente blir det enten Emily eller Ariel. Hvis gutt står det mellom Julian eller William <3
Jeg sa navnet jeg ville bruke om jeg fikk ei datter en gang til ei venninne.ho fortalte hva hennes baby skulle hete om det ble gutt eller jente.men så fikk jeg vite nå at ho venter ei jente og ungen skal hete det navnet jeg hadde bestemt meg for at min datter skulle hete om jeg får jente.