Navn-Tråden....

line02

Glad i forumet
Har dere bestemt dere for navn til de små ennå??:)

Evt, hvilke navn står dere mellom??:)

Her er vi nesten helt enige om jentenavnet...
Det blir mest sannsynlig Elvira:)

Hvis ikke blir det Emilie:)

Guttenavn har vi ingen anelse om...og heller ingen alternativer....

Jente: Erika
Gutt: Konrad

Så pussig, jeg har ikke egentlig lyst til å skrive navnene vi vurderer, men Conrad er et av navnene på lista vår :p Egentlig har vi hatt Håkon på lista siden vi fikk vesla, etter bestefaren og faren til mannen, men ene søskenbarnet til mannen "stjal" det i fjor. Så vi begynte nylig å tygge på Conrad, det er navnet på ene broren til bestefar Håkon :p

Disse er under vurdering:
Jente: Annabelle
Gutt: Odin

:)

Mannen sier Benjamin eller Isabell siden de havnet under på de 2 første. Så får se

Med første hadde vi navnene klare siden vi viste det ble jente. Men ingen passet da hun kom

Her er de allerede bestemt :D

Mille Emilie om det blir jente ❤
Mathias André om det blir gutt, da den vordende oldefar heter Mathias og far heter André ❤

Om vi skulle få jente har jeg veldig lyst til å kalle henne Wilma etter tippoldemor,Margaret og tippoldefar,Wilhelm. Men tviler på jeg få gjennomslag på den. Ellers liker jeg Sienna veldig god. Har jesper og Mikkel fra før av så sliter litt med guttenavn.

Liker nova eller aurora på jente og caspian og nathaniel som guttenavn ♡

Jente: Erika
Gutt: Konrad

Jeg og mannen har også snakket om Konrad/Conrad hvis det blir en gutt til (har to fra før)! Så tilfeldig det var, men er jo et fint navn da som ikke er så mye brukt om dagen :)

Jentenavn er vanskelig siden vi ikke har måtte tenke på jentenavn før.. Men diskutert Selma, Olivia, Isabelle, Benedicte, Hermine, Victoria og Cornelia, så får vi se ;)

Jeg håper vi har jentenavn bestemt, men gubben er ikke helt klar i tilbakemld :p Vi får se når vi er på den OUL. Holder det hemmelig foreløpig, synes noe er greit vi venter med til babyen er født :) Guttenavn er litt vanskeligere, vi har diskutert Sølve, Alve, Mio... men gubben er ikke med på noen av de.

Mia om det er jente, og gutt er vi fortsatt ikke enige om. Tror vi må vente og se. Får sikkert en annen følelse på navn når man liksom vet :)

Vi vil ikke ha et typisk norsk navn kanskje, men heller ikke for vanskelig. Mannen er araber :)
Han liker navn som venninner av meg har brukt som Ishak, Noah, Yacub. Det er jo navn som er lette på begge språk <3 Men vi tar nok den diskusjonen om vi skal vite kjønnet på OUL :)

Vi skal ha Nora hvis det blir jente :)
Guttenavn sliter vi med, jeg har lyat til å kalle opp etter bestefaren og onkelen til mannen som er døde, de het Sigurd. Men mannen synes ikke det er et fint navn på en baby :-/

Back
Topp