Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så pussig, jeg har ikke egentlig lyst til å skrive navnene vi vurderer, men Conrad er et av navnene på lista vår Egentlig har vi hatt Håkon på lista siden vi fikk vesla, etter bestefaren og faren til mannen, men ene søskenbarnet til mannen "stjal" det i fjor. Så vi begynte nylig å tygge på Conrad, det er navnet på ene broren til bestefar Håkon
Om vi skulle få jente har jeg veldig lyst til å kalle henne Wilma etter tippoldemor,Margaret og tippoldefar,Wilhelm. Men tviler på jeg få gjennomslag på den. Ellers liker jeg Sienna veldig god. Har jesper og Mikkel fra før av så sliter litt med guttenavn.
Jeg og mannen har også snakket om Konrad/Conrad hvis det blir en gutt til (har to fra før)! Så tilfeldig det var, men er jo et fint navn da som ikke er så mye brukt om dagen
Jentenavn er vanskelig siden vi ikke har måtte tenke på jentenavn før.. Men diskutert Selma, Olivia, Isabelle, Benedicte, Hermine, Victoria og Cornelia, så får vi se
Vi har bestemt oss for Tobias om det er gutt og Celine, Thea eller Nora om det er jente men vi er usikker på om vi skal ha eller ikke ha samme bokstav på begge navnene... Har jente fra før som heter Nathalie
Jeg håper vi har jentenavn bestemt, men gubben er ikke helt klar i tilbakemld Vi får se når vi er på den OUL. Holder det hemmelig foreløpig, synes noe er greit vi venter med til babyen er født Guttenavn er litt vanskeligere, vi har diskutert Sølve, Alve, Mio... men gubben er ikke med på noen av de.
Vi vil ikke ha et typisk norsk navn kanskje, men heller ikke for vanskelig. Mannen er araber
Han liker navn som venninner av meg har brukt som Ishak, Noah, Yacub. Det er jo navn som er lette på begge språk <3 Men vi tar nok den diskusjonen om vi skal vite kjønnet på OUL
Vi skal ha Nora hvis det blir jente
Guttenavn sliter vi med, jeg har lyat til å kalle opp etter bestefaren og onkelen til mannen som er døde, de het Sigurd. Men mannen synes ikke det er et fint navn på en baby :-/