Navn til skjult gruppe.

Hva skal vår sjulte gruppe hete.

• Nyttårsbarna 2017

Votes: 8 22,2%
  • Januarfnuggene 2017

Votes: 2 5,6%
  • Januarkrystallene 2017

Votes: 2 5,6%
  • Januarskattene 2017

• Januarlykke2017

Votes: 18 50,0%
  • Januarjuvelene 2017

Votes: 1 2,8%
  • Januardiamantene 2017

Votes: 3 8,3%
  • Januargullene 2017

Votes: 3 8,3%
  • Januarmirakler 2017

Votes: 9 25,0%
  • Januarbøllene 2017

• Januarbarna 2017

Votes: 13 36,1%
  • Nyårsbarna 2017

Votes: 1 2,8%

• Antall som har svart
    36
Ååhh nå har vi passert 5.000! :D
Ser det er to forslag med like mange stemmer, blir det omstemming da med bare de alternativene? :)

Januarlykke og Nyttårsbarna har likt ser jeg.
Jeg foreslår Januarlykke siden det var noen som ikke var helt var helt ønska seg Nyttårsbarna.
Januarlykke har jeg ikke hørt noe motsigelser i mot :)

Men, det er uansett ikke viktig for meg, bare et forslag

Januarlykke og Nyttårsbarna har likt ser jeg.
Jeg foreslår Januarlykke siden det var noen som ikke var helt var helt ønska seg Nyttårsbarna.
Januarlykke har jeg ikke hørt noe motsigelser i mot :)

Men, det er uansett ikke viktig for meg, bare et forslag
Den ligger helt øverst i innlegget.

Januarbarna og januarlykke står begge med 9 stemmer nå, ikke nyttårsbarna, vet ikke om noen har endret stemmene sine?!

Hvordan er det man avgjør tilgangsansvarlig egentlig? :p
Og må vi gi beskjed til noen at vi har passert innleggskravet? :s

Skal jeg lage en ny avstemning med alternativene med åtte og ni stemmer? Så vi får bestemt oss 100% =D (Tenkte å ta med åtterne også, siden dere sier noen endret stemmen sin, så er det jo de som har flest liksom) Hva tenker dere.

Hvordan er det man avgjør tilgangsansvarlig egentlig? :p
Og må vi gi beskjed til noen at vi har passert innleggskravet? :s
Foreslår vi lager en egen tråd hvor vi spør hvem som kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig?Vist flere er interessert, f eks velge den som har termin tidligst, eller avstemming.
Når tilgangsansvarlig er bestemt sender vedkommende melding for å få opprettet skjult gruppe :)
I samme tråden kan kanskje folk komme med innspill i forhold til regler for skjult gruppe. Hva vi ønsker som krav :)

Skal jeg lage en ny avstemning med alternativene med åtte og ni stemmer? Så vi får bestemt oss 100% =D (Tenkte å ta med åtterne også, siden dere sier noen endret stemmen sin, så er det jo de som har flest liksom) Hva tenker dere.
Foreslår vi lar denne avstemmingen stå fram til det er valgt tilgangsansvarlig. så får flere muligheten til å stemme mens. Sørge for at tråden er først på siden, så alle ser den.
Vist det fremdeles er to i ledelsen kjører vi en ny avstemming mellom de to når tilgangsansvarlig er valgt :)

Foreslår vi lager en egen tråd hvor vi spør hvem som kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig?Vist flere er interessert, f eks velge den som har termin tidligst, eller avstemming.
Når tilgangsansvarlig er bestemt sender vedkommende melding for å få opprettet skjult gruppe :)
I samme tråden kan kanskje folk komme med innspill i forhold til regler for skjult gruppe. Hva vi ønsker som krav :)
Høres lurt ut :)
Orker du å lage tråd? :D

Dytter denne opp :)
Nærmer seg avgjørelse her.
Ser ut som janurlykke leder, med januarbarna med ett poeng bak.

Nå må de som ikke har stemt, som vil stemme gjøre det..

Kommer ingen flere stemmer blir januarlykke 2017 navnet på skjult gruppe :)

Stemmer på januarlykke2017 :)

Back
Topp