Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ligger helt øverst i innlegget.Januarlykke og Nyttårsbarna har likt ser jeg.
Jeg foreslår Januarlykke siden det var noen som ikke var helt var helt ønska seg Nyttårsbarna.
Januarlykke har jeg ikke hørt noe motsigelser i mot
Men, det er uansett ikke viktig for meg, bare et forslag
Om du er på appen ser du det ikke, må logge inn i nettleser enten på pc eller telefonSer ingen alternativer og kan ikke stemme :/
Hmm ja en må iallefall ha gjort det da, for nyttårsbarna hadde 9 istadJanuarbarna og januarlykke står begge med 9 stemmer nå, ikke nyttårsbarna, vet ikke om noen har endret stemmene sine?!
Foreslår vi lager en egen tråd hvor vi spør hvem som kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig?Vist flere er interessert, f eks velge den som har termin tidligst, eller avstemming.Hvordan er det man avgjør tilgangsansvarlig egentlig?
Og må vi gi beskjed til noen at vi har passert innleggskravet? :s
Foreslår vi lar denne avstemmingen stå fram til det er valgt tilgangsansvarlig. så får flere muligheten til å stemme mens. Sørge for at tråden er først på siden, så alle ser den.Skal jeg lage en ny avstemning med alternativene med åtte og ni stemmer? Så vi får bestemt oss 100% =D (Tenkte å ta med åtterne også, siden dere sier noen endret stemmen sin, så er det jo de som har flest liksom) Hva tenker dere.
Høres lurt utForeslår vi lager en egen tråd hvor vi spør hvem som kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig?Vist flere er interessert, f eks velge den som har termin tidligst, eller avstemming.
Når tilgangsansvarlig er bestemt sender vedkommende melding for å få opprettet skjult gruppe
I samme tråden kan kanskje folk komme med innspill i forhold til regler for skjult gruppe. Hva vi ønsker som krav
Kan jeg gjøreHøres lurt ut
Orker du å lage tråd?