Hannesofiemyr
Forelsket i forumet
Har lagt inn så alle kan velge tre valg hver i tilfelle dere liker flere. =D
Er under 700 innlegg igjen til vi er mål dere =D
Er under 700 innlegg igjen til vi er mål dere =D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bare spørre jeg, er kanskje litt dum men... Nyttårsbarna? Er det ikke bare barn født 1 januar som er nyttårsbarn? *forvirra* jeg har jo foreløpig termin 5 januar og ville ikke kalt min for et nyttårsbarn da sorry om jeg spør dumt altså
Må bare spørre jeg, er kanskje litt dum men... Nyttårsbarna? Er det ikke bare barn født 1 januar som er nyttårsbarn? *forvirra* jeg har jo foreløpig termin 5 januar og ville ikke kalt min for et nyttårsbarn da sorry om jeg spør dumt altså
Kult dette klarer vi lettFøler det slik jeg og, så jeg er enig med deg der
Forresten! Bare under 400 poster igjen
Neinei, jeg bare lurte på om nyttårsbarn ikke bare var de som var født 1 jan som jeg skrev under dette så jeg at det kunne se litt krasst ut, og DET var absolutt ikke meningen, ei heller at noen skulle synes det var teit liksomHei! Neida, tenkte bare det var litt mer generelt, at det er barna som blir født på nyåret liksom, ikke bare akkurat de som blir født kl 12 nyttårsaften men hvis det ble teit er det bare å droppe det! er egentlig samme for meg hva det blir, bare kom på det når en eller annen skrev at de hadde lyst på noe mer originalt.
Går det an å endre det til nyårsbarna? Bare et forslag...
Neinei, jeg bare lurte på om nyttårsbarn ikke bare var de som var født 1 jan som jeg skrev under dette så jeg at det kunne se litt krasst ut, og DET var absolutt ikke meningen, ei heller at noen skulle synes det var teit liksom
Og noe originalt må vi jo ha
Endre det til nyttårsbarna uten årstall mener du? =DGår det an å endre det til nyårsbarna? Bare et forslag...
Endre det til nyttårsbarna uten årstall mener du? =D
Supert. Så virkelig ikke forskjellen jeg Må bare få det inn med t-skje. =D Skal se om jeg får endret alternativet.Nei, tenkte Nyårsbarna, uten t'ene. Da er det liksom ikke bare de rett rundt nyttår, men alle som er på nyåret!
Fikk ikke endret alternativene når folk har begynt å stemme, men fikk lagt til nyårsbarna som nytt altenativ =DNei, tenkte Nyårsbarna, uten t'ene. Da er det liksom ikke bare de rett rundt nyttår, men alle som er på nyåret!