Navn til skjult gruppe.

Hva skal vår sjulte gruppe hete.

• Nyttårsbarna 2017

Votes: 8 22,2%
  • Januarfnuggene 2017

Votes: 2 5,6%
  • Januarkrystallene 2017

Votes: 2 5,6%
  • Januarskattene 2017

• Januarlykke2017

Votes: 18 50,0%
  • Januarjuvelene 2017

Votes: 1 2,8%
  • Januardiamantene 2017

Votes: 3 8,3%
  • Januargullene 2017

Votes: 3 8,3%
  • Januarmirakler 2017

Votes: 9 25,0%
  • Januarbøllene 2017

• Januarbarna 2017

Votes: 13 36,1%
  • Nyårsbarna 2017

Votes: 1 2,8%

• Antall som har svart
    36
Må bare spørre jeg, er kanskje litt dum men... Nyttårsbarna? Er det ikke bare barn født 1 januar som er nyttårsbarn? *forvirra* jeg har jo foreløpig termin 5 januar og ville ikke kalt min for et nyttårsbarn da :p sorry om jeg spør dumt altså :)

Er ikke meninga å fornærme noen altså, så nå at det kunne se litt krasst ut det jeg skrev, men jeg bare lurer genuint altså :D

Må bare spørre jeg, er kanskje litt dum men... Nyttårsbarna? Er det ikke bare barn født 1 januar som er nyttårsbarn? *forvirra* jeg har jo foreløpig termin 5 januar og ville ikke kalt min for et nyttårsbarn da :p sorry om jeg spør dumt altså :)

Føler det slik jeg og, så jeg er enig med deg der :p

Hei! Neida, tenkte bare det var litt mer generelt, at det er barna som blir født på nyåret liksom, ikke bare akkurat de som blir født kl 12 nyttårsaften ;) men hvis det ble teit er det bare å droppe det! :) er egentlig samme for meg hva det blir, bare kom på det når en eller annen skrev at de hadde lyst på noe mer originalt. :)

Hei! Neida, tenkte bare det var litt mer generelt, at det er barna som blir født på nyåret liksom, ikke bare akkurat de som blir født kl 12 nyttårsaften ;) men hvis det ble teit er det bare å droppe det! :) er egentlig samme for meg hva det blir, bare kom på det når en eller annen skrev at de hadde lyst på noe mer originalt. :)
Neinei, jeg bare lurte på om nyttårsbarn ikke bare var de som var født 1 jan :) som jeg skrev under dette så jeg at det kunne se litt krasst ut, og DET var absolutt ikke meningen, ei heller at noen skulle synes det var teit liksom :) :)
Og noe originalt må vi jo ha :)

Neinei, jeg bare lurte på om nyttårsbarn ikke bare var de som var født 1 jan :) som jeg skrev under dette så jeg at det kunne se litt krasst ut, og DET var absolutt ikke meningen, ei heller at noen skulle synes det var teit liksom :) :)
Og noe originalt må vi jo ha :)

Helt i orden ;) det ser jo ut til at flere tenker sånn, og da er jeg enig i at det blir rart :) vi har jo mange andre fine forslag, så det er jo ikke noe stress uansett. :)

Back
Topp