NAVN TIL SKJULT GRUPPE

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Er vel greit å tenke på dette? Hva vil dere ha som navn? :)

Jeg liker godt "januarskattene 2017" ❤️
 
*dytter opp*
 
Jeg er ikke så nøye på hva navnet blir, men liker begge forslagene som er komt :)
 
Hvordan får man bli med i skjult forum? :)

Er et krav om innlegg (5000) på januargruppa for at man skal få skjult forum. Ergo har vi ikke det ennå. Så er det vel ett visst antall innlegg, tråder og slikt her inne. Står mer i de innleggene som er øverst i termingruppen "Info vedr skjult gruppe" :)
 
Liker også begge forslagene. Vi får skravle i vei, så vi får skjult gruppe:)
 
Gode forslag begge deler :)
 
Kanskje et dumt spørsmål, men kan vi se om forumet nærmer seg 5000 innlegg? Eller får vi beskjed fra admin når vi har det? :)
 
Samme for meg hva det heter, egentlig :) fantes ikke skjulte forum da jeg fikk vesla, så er ikke heelt inne på det der :p
 
Jeg er så sær jeg, at jeg synes både "januarskattene" og "januarlykke" er litt oppbrukt - Føler det er så mange skjulte forum her inne som heter noe i den duren..

Hva med "januarjuvelene 2017"?

Det spiller egentlig ikke noen rolle for meg altså =P
Men tenkte det kunne være morsomt om vi fant på noe litt fint og unikt! :D
 
Jeg er så sær jeg, at jeg synes både "januarskattene" og "januarlykke" er litt oppbrukt - Føler det er så mange skjulte forum her inne som heter noe i den duren..

Hva med "januarjuvelene 2017"?

Det spiller egentlig ikke noen rolle for meg altså =P
Men tenkte det kunne være morsomt om vi fant på noe litt fint og unikt! :D

Ja er igrunn enig!
Bra noen her er kreative :D
Tenker litt på baller når jeg hører juveler da men hahah :D :D off.. Neida, men enig i at vi må være litt unike :) og er ikke sååå nøye for meg heller ;)
Legger inn januardiamantene som et forslag (vet ikke om det også er litt oppbrukt?)
 
Ja er igrunn enig!
Bra noen her er kreative :D
Tenker litt på baller når jeg hører juveler da men hahah :D :D off.. Neida, men enig i at vi må være litt unike :) og er ikke sååå nøye for meg heller ;)
Legger inn januardiamantene som et forslag (vet ikke om det også er litt oppbrukt?)
HAHA!! Nå kan vi ikke bruke "juvelene", for nå tenker jeg også på baller -,- :p

Januardiamantene var fint. Januarspirene er jo også et forslag, men i likhet med "skattene" og "lykke" er det jo litt oppbrukt.
 
Er det noen som vet hvordan vi ligger an ifht 5000? :) Og er det noen måte å se hvor mye jeg har skrevet her inne? Ser bare totalt på forumet på min side..
 
Er det noen som vet hvordan vi ligger an ifht 5000? :) Og er det noen måte å se hvor mye jeg har skrevet her inne? Ser bare totalt på forumet på min side..


Man ser det når man går via nettleser og ikke app. Mulig man kan se det i app også, men jeg vet i så fall ikke hvordan:) ImageUploadedByBV Forum1462475744.720803.jpg
 
Back
Topp