Navn til skjult forum ❄️

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Med over 300 innlegg per dag blir det fort skjult gruppe her :) fra erfaring med andre grupper kommer plutselig navn og slikt litt brått på, med kort avstemning, så tenkte det kanskje hadde vært hyggelig for alle å brukt litt meir tid på det..? Er jo ein typisk fase der fleire kan bli litt slått ut av symptomer/kvalme og kanskje ikkje klarer være like aktive. Så då får ein tid å få det med seg uansett ❤

Så, her kan dokk komme med navneforslag, så samler eg alle i ein avstemning litt seinare i veko ☺️

Om du ikkje veit ka skjult er kan du lese om det i infoposten til babyverden som er festa øverst på sida :)
 
Kanskje det går an å spille på at det er skuddår? Skuddårsspirene eller noe annet kreativt som avslører at det er februar :)
Nå blei eg gla eg har termin 14.februar og ikkje risikere å føda på skuddår :bag: :hilarious:
 
Kanskje det går an å spille på at det er skuddår? Skuddårsspirene eller noe annet kreativt som avslører at det er februar :)
Har tenkt mykje på denna i det siste og det vokser virkelig på meg det navnet, syns det var ein kjempe god idé :love017 men syns det er fint å ha med 2024, eller ka syns du?
Skuddårsspirene 2024
 
Har tenkt mykje på denna i det siste og det vokser virkelig på meg det navnet, syns det var ein kjempe god idé :love017 men syns det er fint å ha med 2024, eller ka syns du?
Skuddårsspirene 2024
Jeg synes det er fint å ha med 2024 eller '24 uansett hvilket navn det blir. Bruker i alle fall selv de årstallene litt når jeg ser på andre, det gir jo litt indikasjon på når folk fikk barn forrige gang :)

Men det har kommet mange fine forslag her, da! Jeg likte både snøklokkene og skuddårsknoppene veldig godt også ❤️
 
Jeg synes det er fint å ha med 2024 eller '24 uansett hvilket navn det blir. Bruker i alle fall selv de årstallene litt når jeg ser på andre, det gir jo litt indikasjon på når folk fikk barn forrige gang :)

Men det har kommet mange fine forslag her, da! Jeg likte både snøklokkene og skuddårsknoppene veldig godt også ❤️
Ja enig, veldig kjekt og nyttig å ha årstall i banneret ❤
 
Jeg synes det er fint å ha med 2024 eller '24 uansett hvilket navn det blir. Bruker i alle fall selv de årstallene litt når jeg ser på andre, det gir jo litt indikasjon på når folk fikk barn forrige gang :)

Men det har kommet mange fine forslag her, da! Jeg likte både snøklokkene og skuddårsknoppene veldig godt også ❤️
Du har et godt poeng! Jeg endret innlegget til 2024 nå :cat:
 
Back
Topp