Navn til lillesøster

Totti

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Håper noen vil komme med litt tips på fine jentenavn :Heartpink
Vi var så sikre på gutt, så føler at vi er helt blank, men heldigvis god tid enda! :)
Kommende storebror heter Matheo, så gjerne noen navn som kan klinger godt med det :)
 
Håper noen vil komme med litt tips på fine jentenavn :Heartpink
Vi var så sikre på gutt, så føler at vi er helt blank, men heldigvis god tid enda! :)
Kommende storebror heter Matheo, så gjerne noen navn som kan klinger godt med det :)

Vi sliter også med jentenavn, har to gutter fra før så var så sikker på at det ble en gutt til så hadde guttenavn klart, men så fant vi ut at det er ei lillesøster i magen, og er selvsagt utrolig glade for det, blir jo litt ekstra stas siden vi har to gutter. Men vi blir ikke enige om navn :p
Men vi har jo også heldigvis god tid

Kan jo dele navnene vi/jeg har på lista til nå:

Sophia, Tessa, Ina, Amanda, Mathilde, Nellie, Isabelle,Marie
Vi lurer egentlig på om vi har landet på Mia Jeanette, men klarer liksom ikke å bestemme oss 100%, må nok se henne først ❤️
Liker også godt navnet Nathalie, men passer ikke for oss siden vi har en Nathaniel fra før, blir for likt, Michelle er også fint
 
Vi sliter også med jentenavn, har to gutter fra før så var så sikker på at det ble en gutt til så hadde guttenavn klart, men så fant vi ut at det er ei lillesøster i magen, og er selvsagt utrolig glade for det, blir jo litt ekstra stas siden vi har to gutter. Men vi blir ikke enige om navn :p
Men vi har jo også heldigvis god tid

Kan jo dele navnene vi/jeg har på lista til nå:

Sophia, Tessa, Ina, Amanda, Mathilde, Nellie, Isabelle,Marie
Vi lurer egentlig på om vi har landet på Mia Jeanette, men klarer liksom ikke å bestemme oss 100%, må nok se henne først ❤️
Liker også godt navnet Nathalie, men passer ikke for oss siden vi har en Nathaniel fra før, blir for likt, Michelle er også fint
Vi hadde en hel liste med guttenavn :hilarious:
Er kjempestas når man kan få begge deler! :Heartred
Tusen takk for fine forslag :Heartred
 
Til vår nr to hadde vi to jentenavn på M som første valg. Maya og Matilda/Matilde. men ble Amanda:Heartpink Passer fint til storesøster sitt navn og navnet ble mer rett til henne enn de to andre.
andre fine jentenavn på M som jeg liker og syns kan passe til Matheo er:
-Malea
-Meline/Melina
-Malene/Malena

personlig liker jeg best A-endinger til jente visst det skal stå sammen med guttenavn som ender på O.

om den lille i magen hadde vært vår tredje jente. Slik vi først trodde. Ville vi hatt Isadora som første valg. Men det blir en lillebror:Heartblue der har vi hatt ett navn lenge, flere år :Heartblue

lykke til med navnevalg
 
Til vår nr to hadde vi to jentenavn på M som første valg. Maya og Matilda/Matilde. men ble Amanda:Heartpink Passer fint til storesøster sitt navn og navnet ble mer rett til henne enn de to andre.
andre fine jentenavn på M som jeg liker og syns kan passe til Matheo er:
-Malea
-Meline/Melina
-Malene/Malena

personlig liker jeg best A-endinger til jente visst det skal stå sammen med guttenavn som ender på O.

om den lille i magen hadde vært vår tredje jente. Slik vi først trodde. Ville vi hatt Isadora som første valg. Men det blir en lillebror:Heartblue der har vi hatt ett navn lenge, flere år :Heartblue

lykke til med navnevalg
Tusen takk for fine forslag :Heartred
Isadora var veldig pent da :)
 
Tusen takk for fine forslag :Heartred
Isadora var veldig pent da :)

Ja! Hehe enig:happy:
Vi hadde liksom ikke kommet over det navnet når vi ventet de to andre. Men hørte det i fjor høst, og når me nå ventet nr tre og trudde det var jente før OUL var vi veldig sikker på at det var vesle Isadora i magen.

Matheo og Isadora, klinger jo fint ilag det;)
 
Ja! Hehe enig:happy:
Vi hadde liksom ikke kommet over det navnet når vi ventet de to andre. Men hørte det i fjor høst, og når me nå ventet nr tre og trudde det var jente før OUL var vi veldig sikker på at det var vesle Isadora i magen.

Matheo og Isadora, klinger jo fint ilag det;)
Ja, synes det hadde en veldig fin klang :D
 
Koselig med samme forbokstav ♥️ Tror nok M er min favorittbokstav. Et fint utvalg er Marie, Mette, Milla/Mille, Mari, Marion, Maja/Maya, Minnie, Mali, Maren, Marina og Maiken.
 
Marte
 
Hva med Maline eller Malina? Nokså sjeldne, men fine navn syns jeg. Mathea er veldig fint, men kanskje litt for likt Matheo?
Matheo betyr jo «Guds gave» og jentenavn med samme betydning er Dorthea, Dorothea og Theodora. Men det er jo ikke navn på M
 
Back
Topp