Navn til lillebror…

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Absolutt ingen peiling. Har noen krav:

Dobbeltnavn
Første navnet må lett kunne sies på engelsk
Ikke disse nymotens navnene som ingen klarer stave

Har du noen tips?

Gratulerer med LILLEBROR <3
(Og jeg sniker såklart, er ikke gravid, hehe :p)

Noah
Victor
William
Niklas
Leon
Leo
Ludvig
Lucas
Oskar
Oliver
Casper
Theodor

Har dere bestemt navn nummer to, eller skal dere komme fram til begge navn? Og bruker dere begge eller bare det ene til hverdags?

Gratulerer med LILLEBROR <3
(Og jeg sniker såklart, er ikke gravid, hehe :p)

Noah
Victor
William
Niklas
Leon
Leo
Ludvig
Lucas
Oskar
Oliver
Casper
Theodor

Har dere bestemt navn nummer to, eller skal dere komme fram til begge navn? Og bruker dere begge eller bare det ene til hverdags?

Ikke bestemt :) På storesøster bruker vi navn to kun når hun er umulig :P Så blir vel samme med han her

Leon er jo ett fint mellomnavn som lett kan brukes som dobbelnavn. ;) Jeg personlig liker veldig gamle navn. Men det er jo blitt mote navn nå. Synes blant annet Samson og Orion er fint. :D Begge de navnene funker med mange forskjellige dobbeltnavn og internasjonalt. Om vi får gutt skal mini her hete enten Storm eller Oscar det og er navn som funker:) problemet mitt er at jeg liker veldig godt begge navnene men tror ikke det er en Storm Oscar :rolleyes:

Kan jeg spørre hvordan du fikk vite kjønnet så tidlig? :Heartred Jeg trodde ikke man fikk vite det før OUL

Kan jeg spørre hvordan du fikk vite kjønnet så tidlig? :Heartred Jeg trodde ikke man fikk vite det før OUL

Hvis man går til en privat gynekolog/jordmor som er god på å tolke kjønn utfra nub-teori kan man få vite før :) :)

Nei, det får nok ikke…

Fikk du vite i uke 14? Vi skal også på privat ultralyd i uke 14, er skikkelig spent på hva det er som gjemmer seg inni magen. Fikk vite kjønn uke 14 forrige svangerskap også.. det stemte. (Gutt) Har hørt mange som skal ha jenter får vite feil tidlig...

Fikk du vite i uke 14? Vi skal også på privat ultralyd i uke 14, er skikkelig spent på hva det er som gjemmer seg inni magen. Fikk vite kjønn uke 14 forrige svangerskap også.. det stemte. (Gutt) Har hørt mange som skal ha jenter får vite feil tidlig...

13+0 begge gangene (jente sist og nå gutt) :)

Back
Topp