Navn til gutt

Synes guttenavn er utrolig vanskelig men vi har en liste.

• Håkon
• Trym
• Felix
• Severin
• Lars
• Gustav
• Asbjørn
• Simon
• Sølve
• Ludvig

Gustav, Herman, Henrik, og Erling sto på vår liste inntil vi fant ut at vi ventet jente. Har en Ludvik fra før :Heartred

Guttenavn er så vanskelig!

Vi har også en liste. Og vi sliter med å finne en felles favoritt... Mange av navnene han liker føler jeg er oppbrukt (jeg jobber i barnehage). Mens mange av navnene jeg liker er for sære for hans smak. Nei, lett er det ikke. Bra vi har god tid til å bestemme oss.:)

Bastian
Benjamin
Casper
Cornelius
Eliah
Elias
Elliot
Emil
Emilian
Felix
Fillip
Gabriel
Leander
Leo
Leon
Louis
Matheo
Noah
Scott
Theo
Victor

Alfred
Sole
Edvart
Emil
Tobias
Oskar
Evald
Edvin
Selmer
Sivert

Tvillingene her heter Leon og Felix. Gutten vi mistet i fjor het Aron. Liker også Emmet og Elliot, men der satt mannen ned foten.

Sliter også veldig med guttenavn, men enn så lenge vurderer vi:

Niklas
Mikael
Matheo
Mio

Mannen vil gjerne kalle han Sigurd (etter oldefar), men den må jeg jobbe litt med kjenner jeg :pompus: Jeg liker Jonas veldig godt.

Men har egentlig funnet ut at vi venter til han er kommet ut. Så får vi se hvem han er først xsmile6

Her er problemet at begge ønsker et navn som ikke er så vanlig, men mannen får helt fnatt om han ikke har noe kjennskap til navnet, da er det automatisk sært for han :joyful::shifty:

Didrik
Severin
Albert
Loke
Ezra
Sondre
Emilian
Eliam
Benny
Fillip
Bendik
Ailo
Mio
Abel
Lennart

Mannen vil gjerne kalle han Sigurd (etter oldefar), men den må jeg jobbe litt med kjenner jeg :pompus: Jeg liker Jonas veldig godt.

Men har egentlig funnet ut at vi venter til han er kommet ut. Så får vi se hvem han er først xsmile6
Jeg liker både Sigurd og Jonas :)

Mine barn har to navn. Da fikk jeg velge ett navn og mannen min. Såklart navnet måtte gå gjennom kontroll om det ble godkjent hos den andre :) alle er fornøyde og barna kan velge selv hvilken liker de best:smiley-bounce015

Back
Topp