Navn til barnet?

SogS

Forelsket i forumet
lurte på om dere vet hva barna ders skal hete?? Jeg har jentenavnet klart- Andrea, men hvis jeg får en gutt, så vet jeg ikke.. Synes det er så mange fine navn, vanskelig å velge...

Hmm, har god tid til å tenke på det da, siden jeg ikke er gravid enda, og har ingen planer om å bli det akkurat nå, siden jeg skal stå hvit brud om 8 mnd.. Men det er vel sånn menge av oss jenter er det, har navnet til barnet klart i god tid[:D] hihi.. Er det flere som har det sånn?? Og hvilke navn har dere i tankene??[;)]

siden du har tenkt andre til jente, så kanskje andreas til gutt? eller alexander?? hehe...lykke til i hvertfall!! [:D][:D]

Hehe, ja du sier noe.. Men ANdreas heter to av fetterne mine, og Aleksander er nevøen min, så jeg får nok finne på et annet fint og lurt navn[:D]

Hvis det blir gutt, vil vi kanskje kalle han Jonatan. Hvis det er jente får vi like stort problem som sist!!!

hehe, var det vanskelig å finne jentenavn synes du??[:)]

hehe, var det vanskelig å finne jentenavn synes du??

Ja, det kan jeg love deg!!! Vi krangla mye om det, og håpte nesten det ble gutt... Brukte mange dager på å finne ut at Karoline skulle hete Karoline!! Men det er jo fint, da!!! Og så lurer vi litt på det med Jonatan, for en av de beste kompisene til mannen min heter Jonathan, og vi må vel nesten spørre han om lov i såfall..... Men det er så fint guttenavn!!!!!!!!

Her venter vi en Benjamin.

Skulle de på et merkelig vis bli ei jente, så blir det Malene.
Var sambo som valgte Malene. Vet han hadde veldig lyst på en gutt, så han kunne få leke med gutte leker igjen, men tror han har veeeeldig lyst på ei lita prinsesse oxo. Kanskje neste gang.[:D]

Ja, det kan jeg love deg!!! Vi krangla mye om det, og håpte nesten det ble gutt... Brukte mange dager på å finne ut at Karoline skulle hete Karoline!! Men det er jo fint, da!!! Og så lurer vi litt på det med Jonatan, for en av de beste kompisene til mannen min heter Jonathan, og vi må vel nesten spørre han om lov i såfall..... Men det er så fint guttenavn!!!!!!!!

Ja det er et fint navn de.. Sikkert ikke bare bare å finne et navn som begge liker... Samboeren min er så sær på navn, så alt jeg foreslår synes ikke han noe om da.. Andrea har han gått med på om det blir ei jente, men de guttenavna jeg synes er fine synes ikke han noe om da.. Synes og at jonathan er fin, liker og Sander, men det blir litt likt som Aleksander som er nevøen vår.. Adrian er og fint synes jeg.. hmm ikke lett

Vi har bestemt oss for at han skal hete Tobias, og hvis det plutselig viser seg at det er en jente blir det Julie[:)]

vi hade også tenkt på andrea hvis det ble jente,men det kom en liten gutt som fikk navnet marcus.syns det er et fint navn jeg..men syns mathias er fint også...

ORIGINAL: hamarjente

vi hade også tenkt på andrea hvis det ble jente,men det kom en liten gutt som fikk navnet marcus.syns det er et fint navn jeg..men syns mathias er fint også...

hehe markus har jeg alltid ønska som guttenavn, men det er jo sef samboeren min helt imot da[:@]

ORIGINAL: Mammaen til Malin

Om du liker Markus, så hva med Marius? Er jo ikke så ulikt?

det er ikke det... Men så kjenner jeg så mange som heter Marius, så da blir det litt vanskelig og velge det. Hmm, jaja, finner sikkert et fint navn når den tid kommer[:D]

Blir det en jente skal hun hete Julie, blir det en gutt så skal han hete Nikolai.
Har en datter fra før, hun heter Maren.

Vår lille gutt skal hete Alexander og fra før har vi Christian.
Klem

Jeg ønsker Tiril hvis det blir jente, men vi har ikke snakket om det enda, så jeg vet jo ikke om sambo er enig. Og så tenker jeg Alexander om det blir gutt (har liksom ligget i hodet fra jeg var jentunge sjøl).

Men sambo må jo få være med å bestemme da.

Fine navn er David,Sander,mikal,andre.........

Back
Topp