Navn til babyen

Guttemamma92

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Har dere bestemt navn til babyen, eller venter dere med å se om h*n passer navnet?
selv har vi bestemt oss for Oliver :) kaller han opp etter barnefars slekt :)
 
Her blir det mest sannsynlig en liten Jacob :) jeg og storebroren liker godt dette navnet, mens pappaen trenger litt tid ;)
 
Her har vi lille Gabriel Mikal :)
 
Her blir det mest sannsynlig en liten Jacob :) jeg og storebroren liker godt dette navnet, mens pappaen trenger litt tid ;)

Ååå, Isak og Jacob! Da har dere to fine navn til ungene :) bare gi pappaen litt tid, så går han nok med på det ;-)
 
Pappan som kom på, og jeg var helt enig :) Litt gøy siden Gabriel og Mikal er to erkeengler i bibelen, og vi heter angelsen til etternavn..... Morro på engelsk :p
 
  • Liker
Reactions: EJ
Åååå, ikke minn meg på det der med navn :excited001

Hvis det blir ei jente, så har vi flere i boks. Men hvis det blir en gutt...
Men uansett, så har vi ikke tatt noen avgjørelse enda. Synes jeg må se babyen først og se at navnet passer :smiley-ashamed005
 
Syntes guttenavn er så vanskelig :/ Jentenavn er mye lettere og vi har det i boks tror jeg :) Blir værtfall noe på A siden minsta har det :) Tenker Amanda eller Adelie kanskje:p Eneste guttenavnet vi har snakket om er Casper :) Ellers liker jeg Emilian veldig godt, meen... Vet ikke:p
 
Aner virkelig ikke;) men har ikke snakka så mye om det ennå!
Har en liten Daniel fra før, så må være noe som passer til det :) men om det blir en lillebror, som jm trodde på ul, så blir det vanskelig.. Har jo brukt opp det fineste guttenavnet jeg vet om :p
 
Aner virkelig ikke;) men har ikke snakka så mye om det ennå!
Har en liten Daniel fra før, så må være noe som passer til det :) men om det blir en lillebror, som jm trodde på ul, så blir det vanskelig.. Har jo brukt opp det fineste guttenavnet jeg vet om :p

Dere finner vel et navn dere liker, og som passer lille babyen :) Så dere vet ikke 100% sikkert om det er jente eller gutt enda?
 
Vi har ikke helt landet på noe enda, men tror det står mellom Runar eller Helge (etter pappa) :) Storebror heter Oddmund og vi vil ha et navn i samme "stil".
 
Hadde det vært en jente var vi enige om Eir (men får spare det til en eventuelt neste gang). MEN det er det jo ikke, så navnebiten diskuteres fortsatt. :)
Tror det blir Emrik, mulig Tom-Emrik for at sambo skal bli litt mer fornøyd mtp oppkalling..
 
Syntes guttenavn er så vanskelig :/ Jentenavn er mye lettere og vi har det i boks tror jeg :) Blir værtfall noe på A siden minsta har det :) Tenker Amanda eller Adelie kanskje:p Eneste guttenavnet vi har snakket om er Casper :) Ellers liker jeg Emilian veldig godt, meen... Vet ikke:p


Adelie var virkelig nydelig navn synes jeg..! :)
 
Dere finner vel et navn dere liker, og som passer lille babyen :) Så dere vet ikke 100% sikkert om det er jente eller gutt enda?
Nei, var en kamerasky liten tass inni der, men jm trodde hun kunne se en liten tissefant;) men som hun sa, en vet ikke det 100% sikkert før ungen er født;) skal på vekstkontroll i uke 32, så får sett mer da;) så troooor jeg vi må en tur på 3D før den tid :p
Er sååå nysgjerrig ;)
 
her blir det en lillebror som skal hete Damien. storebror heter Sean så vi følte de hang bra sammen :)
 
Nei, var en kamerasky liten tass inni der, men jm trodde hun kunne se en liten tissefant;) men som hun sa, en vet ikke det 100% sikkert før ungen er født;) skal på vekstkontroll i uke 32, så får sett mer da;) så troooor jeg vi må en tur på 3D før den tid :p
Er sååå nysgjerrig ;)
Da får dere helt sikkert se det før fødsel :D vi skal også på 3D, den 22. August. Gleder meg sååå færlt <3 er så utålmodig..
 
Vi har litt navn klar men tør itj å sei dæm høkt, plutseli e d nånn ainnjer som før før mæ å tek d :p
 
Back
Topp