Navn som passer til...

Didelidox

Forelsket i forumet
Septembergull'17
Vi klarer bare ikke å finne navn altså...
Har ei jente fra før som heter Maria, samme som moren til mannen min.
Har tenkt at det ville vært hyggelig med oppkalling også på nr to og jeg har virkelig lyst til å kalle opp etter farmor som har vært min viktigste støttespiller i mange, mange år..

Hun heter Sonja...
Utfordringen er bare at jeg klarer ikke helt å falle for Sonja og da er spørsmålet om det finnes noen kreative der ute som kan komme på noe som passer til Sonja sånn at vi kan ha det som mellomnavn?
Jeg har vridd hodet men ikke kommet på noe..

Takknemlig for alle bidrag:happy:

Oi, det var vanskelig!
Det passer nok kanskje best som førstenavn..

Jeg skal fundere litt på denne i dag :happy:

Når det er sagt så synes jeg det er et veldig pent navn som står veldig sterkt alene.

Sonja er jo så nydelig[emoji7]!
Men kommer ikke på noe godt forslag, dessverre.

Det var en morsom utfordring! Har gått og tenkt på denne [emoji6] Kom fram til at jeg syns det passer best med et kort navn som slutter på -e. Live Sonja, feks? Eller Mie Sonja? (Mette Sonja blir kanskje litt vel kongelig? [emoji56])

Den var jammen vanskelig :woot:
Ettersom Sonja har den klangen som første navn, så blir det vanskelig å sette på et navn før det :shy:

Men jeg velger å prøve :)
Madeleine Sonja
Elise Sonja
Eirin Sonja
Isabella Sonja
Eva Sonja
Tilla Sonja
Tiril Sonja
Stina Sonja
Ida Sonja

:)

Tusen takk for alle innspill :-)
Lurer på om det er e:happy:nklere å ha Sonja først og med et annet navn etter, så kan vi jo se om vi venner oss til Sonje med tiden og ender opp med å bruke det eller går for det andre

Sonja Elen
Sonja Aleah
Sonja Mari
Sonja Helen
Sonja Christin
Sonja Malene

Tusen takk for alle innspill :)
Lurer på om det er e:happy:nklere å ha Sonja først og med et annet navn etter, så kan vi jo se om vi venner oss til Sonje med tiden og ender opp med å bruke det eller går for det andre
Jeg syns Sonja er kjempefint alene, og så fint å bruke farmerne din sitt navn, men det er jo dere som skal ha det. Så skjønner at du vil ha det som ett av to hvis du er usikker.

Selv om jeg også må si at Sonja og Maria jo passer veldig godt sammen!

Men skal du det tror også jeg det bør komme først. Jeg har to venninner spm bruker sitt andre fornavn i stedet for det første.

Sonja Sofie
Sonja Helen(e)

Back
Topp