Navn! Sååå plagsomt

15 stk med min manns etternavn, så vi må legge med forklaring på hvorfor vi vil at barna våre har lov å hete det... Hver gang...

Virkelig? Det er 18 som har min manns etternavn og vi måtte ikke legge ved noen forklaring. Vi er også bare samboere.

«Jeg har ikke noe forslag og vet ikke hva jeg liker, jeg vet bare hva jeg ikke vil ha»

Såeh, vet hvordan du har det ;)

Haha! Han seier han skal lage navnelister, men eg har mine tvil på at han kjem til å gjere det. Syns like godt at me kunne valgt det navnet eg vil ha, siden han ikkje har forslag;)

Vi hadde guttenavn klart.
Venter ei jente og aner ikke. Vi har samme snak, har ikke vært noe problem de to andre gangene å bli enig, så går nok fint denne gangen også.

Haha! Han seier han skal lage navnelister, men eg har mine tvil på at han kjem til å gjere det. Syns like godt at me kunne valgt det navnet eg vil ha, siden han ikkje har forslag;)
Det skjer ikke her! Fordelen med at han ikke har noen forslag er at om vi ikke har funnet noe vi kan enes om , legger jeg ned veto :p

Jeg visste at mannen ville ha et viss navn hvis det ble gutt. Og jeg er enig, men sagt at jeg kommer kanskje til å sette et tilleggsnavn hvis jeg finner en som passer ham etter fødsel/har sett gutten min

Mannen har iNGEN fine forslag til guttenavn og det er bare ett navn vi begge kan gå med på :-p
Han er ikke like engasjert som meg i navn-letinga, men vet ikke om mannfolka bruker å være d?

Men er langt ifra mål tror jeg, med mndre vi begge føler oss helt bestemt på det ene navnet :)

Mannen har iNGEN fine forslag til guttenavn og det er bare ett navn vi begge kan gå med på :p
Han er ikke like engasjert som meg i navn-letinga, men vet ikke om mannfolka bruker å være d?

Men er langt ifra mål tror jeg, med mndre vi begge føler oss helt bestemt på det ene navnet :)

Min mann er veldig engasjert i navneleting! Her er det heller jeg som er negativ og ikke liker noen av guttenavnene :rolleyes:
Vi har nok allerede bestemt første navn da, det eneste navnet vi begge liker, så det er navn nummer to vi sliter med.

Anbefaler deg å lage deg en liste over alle navn du synes er akseptable til ditt barn, også presenterer du den for mannen. Da får han velge ett derifra, eller komme med et godt alternativ selv :)
Var slik vi løste det på våres gutt :)

Mannen har iNGEN fine forslag til guttenavn og det er bare ett navn vi begge kan gå med på :p

Min mann sier at han synes det er for tidlig å tenke på navn. Mens jeg synes det er koselig...

Vi ble veldig fort enige om et jentenavn vi begge likte, og kaller henne for det nå istedenfor bolla ;) jeg hadde en liste over navn jeg synes var fine, og leste den opp for han, også prøvde vi å skrive de ned og legge på etternavnet. :)

Har et guttenavn og et jentenavn klart. Sambo som kom med begge forslagene og jeg kunne ikke vært mer enig. så her blir det heldigvis ikke noe problem

Liker plutselig inhen guttenavn, så sliter litt ;)

Back
Topp