Er dere gift? Har du samme etternavnet?15 stk med min manns etternavn, så vi må legge med forklaring på hvorfor vi vil at barna våre har lov å hete det... Hver gang...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er dere gift? Har du samme etternavnet?15 stk med min manns etternavn, så vi må legge med forklaring på hvorfor vi vil at barna våre har lov å hete det... Hver gang...
Er dere gift? Har du samme etternavnet?
15 stk med min manns etternavn, så vi må legge med forklaring på hvorfor vi vil at barna våre har lov å hete det... Hver gang...
Virkelig? Det er 18 som har min manns etternavn og vi måtte ikke legge ved noen forklaring. Vi er også bare samboere.
Virkelig? Det er 18 som har min manns etternavn og vi måtte ikke legge ved noen forklaring. Vi er også bare samboere.
«Jeg har ikke noe forslag og vet ikke hva jeg liker, jeg vet bare hva jeg ikke vil ha»
Såeh, vet hvordan du har det
Det skjer ikke her! Fordelen med at han ikke har noen forslag er at om vi ikke har funnet noe vi kan enes om , legger jeg ned vetoHaha! Han seier han skal lage navnelister, men eg har mine tvil på at han kjem til å gjere det. Syns like godt at me kunne valgt det navnet eg vil ha, siden han ikkje har forslag
Mannen har iNGEN fine forslag til guttenavn og det er bare ett navn vi begge kan gå med på
Han er ikke like engasjert som meg i navn-letinga, men vet ikke om mannfolka bruker å være d?
Men er langt ifra mål tror jeg, med mndre vi begge føler oss helt bestemt på det ene navnet
Mannen har iNGEN fine forslag til guttenavn og det er bare ett navn vi begge kan gå med på
Han er ikke like engasjert som meg i navn-letinga, men vet ikke om mannfolka bruker å være d?
Men er langt ifra mål tror jeg, med mndre vi begge føler oss helt bestemt på det ene navnet