Navn! Sååå plagsomt

AnoukS

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Kjæresten min syns ingen guttenavn er fine. Jentenavn har me i boks, men guttenavn er umulig! Han seier nei til alle eg liker, men har ikkje eit einaste forslag sjølv. Sååå plagsomt!

Er deres kjæreste litt meir deltakande i navnevalget?

Vi har haft väldiga problemer med å bli eniga om navn på begge gutterne fra förr, så å finne ett tredje navn som begge liker föles vanskeligere än å bestiga mount everest höggravid :hilarious::hungover:

Vi har haft väldiga problemer med å bli eniga om navn på begge gutterne fra förr, så å finne ett tredje navn som begge liker föles vanskeligere än å bestiga mount everest höggravid :hilarious::hungover:

Samme her. Har to gutter fra før. Ingen aaaaanelse om navn hvis det blir en gutt til (får forhåpentligvis vite kjønn på oul om litt over en uke). :arghh:

Min kom med forslag som f. Eks Zeus. :wacky:Jentenavn ble vi enig om, selv om det er litt spes. Guttenavn er det verre med. Snakker stadig om det og finner vel ut av det etterhvert.

Oldefarsnavn da? Vi har kalt opp yngstemann etter oldefar. Kjenner ingen på hans alder som heter det heller.

Samme her. Har to gutter fra før. Ingen aaaaanelse om navn hvis det blir en gutt til (får forhåpentligvis vite kjønn på oul om litt over en uke). :arghh:

Första hade vi navn klart ca en uke för han kom. Nr to var tre uker när vi fant navnet hans så stresser ikke med det än. Hade uansett aldrig klart å bestämma mig för jag har sett ungen. Tänk om man bestämmer sig för en Rut och så kommer det en Marte liksom? Nei helt umulig för min del :p

Oldefarsnavn da? Vi har kalt opp yngstemann etter oldefar. Kjenner ingen på hans alder som heter det heller.

inget fel i det alls, men jag vill hellre ha uvanlige navn. Inte bara som er uvanlige for sin tid. :Heartblue

Första hade vi navn klart ca en uke för han kom. Nr to var tre uker när vi fant navnet hans så stresser ikke med det än. Hade uansett aldrig klart å bestämma mig för jag har sett ungen. Tänk om man bestämmer sig för en Rut och så kommer det en Marte liksom? Nei helt umulig för min del :p

inget fel i det alls, men jag vill hellre ha uvanlige navn. Inte bara som er uvanlige for sin tid. :Heartblue

Min bror heter Mikas. Da han ble døpt fikk mine foreldre brev om at navnet ikke var godkjent, da for få het det. De måtte sende inn bevis på at tipp tipp oldefaren hans het det.

Min bror heter Mikas. Da han ble døpt fikk mine foreldre brev om at navnet ikke var godkjent, da for få het det. De måtte sende inn bevis på at tipp tipp oldefaren hans het det.

fint navn det da. Men det problemet tvivler jag är vanligt idag! Idag finner ju folk på navn som låter mer avanserade än diagnoser och i stort sett allt går igenom!

Forrige gang blei vi greit enige om navn. Nå har jeg overhode ikke begynt å tenke på det men samboer og jentungen kommer stadig med forslag.... håper vi får vite kjønn på OUL neste uke så er det litt lettere å begynne å tenke ☺️ Synes det er vanskelig å vite hva som passer sammen med jentungen sitt navn...

Føler meg litt heldig der, har vært enige hele veien :) Har to guttenavn og to jentenavn klare, alle fire er dobbeltnavn.

Blir spennende å se på torsdag hvem som skjuler seg der inne.
:dummy: or :dummy1: ?

Vi skal også ha gutt og kommer aldri til å bli enige om navn..:facepalm: jeg vil ikke ha guttenavn som ligger på typiske navnelister og han vil bare ha det. Så blir en liten navnløs her :playful:

Det guttenavnet eg helst vil ha er ein kombinasjon av navna til alle fire bestefedrene våre (3 av dem heiter nett det same). Men han seier jammen nei til det også! Stabukk!

Såvidt meg bekjent skal det per dags dato kun være problemer om få heter det om det er etternavn. Eller om man skal bytte navn etterhvert. Men ikke sikker da.

15 stk med min manns etternavn, så vi må legge med forklaring på hvorfor vi vil at barna våre har lov å hete det... Hver gang...

Back
Topp