Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har haft väldiga problemer med å bli eniga om navn på begge gutterne fra förr, så å finne ett tredje navn som begge liker föles vanskeligere än å bestiga mount everest höggravid
Samme her. Har to gutter fra før. Ingen aaaaanelse om navn hvis det blir en gutt til (får forhåpentligvis vite kjønn på oul om litt over en uke).
Oldefarsnavn da? Vi har kalt opp yngstemann etter oldefar. Kjenner ingen på hans alder som heter det heller.
Första hade vi navn klart ca en uke för han kom. Nr to var tre uker när vi fant navnet hans så stresser ikke med det än. Hade uansett aldrig klart å bestämma mig för jag har sett ungen. Tänk om man bestämmer sig för en Rut och så kommer det en Marte liksom? Nei helt umulig för min del
inget fel i det alls, men jag vill hellre ha uvanlige navn. Inte bara som er uvanlige for sin tid.
Min bror heter Mikas. Da han ble døpt fikk mine foreldre brev om at navnet ikke var godkjent, da for få het det. De måtte sende inn bevis på at tipp tipp oldefaren hans het det.
fint navn det da. Men det problemet tvivler jag är vanligt idag! Idag finner ju folk på navn som låter mer avanserade än diagnoser och i stort sett allt går igenom!
Såvidt meg bekjent skal det per dags dato kun være problemer om få heter det om det er etternavn. Eller om man skal bytte navn etterhvert. Men ikke sikker da.
Oldefarsnavn da? Vi har kalt opp yngstemann etter oldefar. Kjenner ingen på hans alder som heter det heller.
Kan liksom ikke kalle ungen sin Adolf og sånt. Eller ting som kan være belastende. Nå tenkte jeg mer på dette med Mikas daDet er flere regler på navngivning i Norge og mange navn som står på ikke-lov-lista. Men skal nok litt til å treffe de navnene.
https://sol.no/nyheter/dette-far-du-ikke-lov-til-a-hete-i-norge/69941279
Såvidt meg bekjent skal det per dags dato kun være problemer om få heter det om det er etternavn. Eller om man skal bytte navn etterhvert. Men ikke sikker da.