Navn på terminklubb

Thunderbird

Glad i forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
Hvordan avgjøres det hva som blir navnet i gruppen? Altså på det merket vi får ved nicket? Kommer vi med forslag selv? Er det avstemming? Er det moderatorer som gjør det?
SÅ. MANGE. SPØRSMÅL.
 
Og også, fin måte å få inn flere innlegg.
 
Hih:p tror det er forslagtråd først også avstemming! Så må vi finne en som er tilgangsansvarlig og gi beskjed til admin:D
 
Jeg er veldig keen på noe som inneholder Juli , sånn at det ikke blir sommerbarna feks. :p
 
Hvordan avgjøres det hva som blir navnet i gruppen? Altså på det merket vi får ved nicket? Kommer vi med forslag selv? Er det avstemming? Er det moderatorer som gjør det?
SÅ. MANGE. SPØRSMÅL.
Ikke for å kapre tråden da.. men hvordan får man slike merker ved nicket? :confused:
Kunne gjerne tenkt meg noe i forbindelse med forrige lille knert som kom sommeren 2018 :happy:
 
Ikke for å kapre tråden da.. men hvordan får man slike merker ved nicket? :confused:
Kunne gjerne tenkt meg noe i forbindelse med forrige lille knert som kom sommeren 2018 :happy:
Da må du være medlem av skjult forum på Den sommermnd du fødte. Sikkert mulig. Bare å skravle i vei hos de, så får du gjerne tilgang :)
 
Jeg er veldig keen på noe som inneholder Juli , sånn at det ikke blir sommerbarna feks. :p
Enig med deg :) synes navnene som ikke inneholder måneden kan være søte, men det er jo veldig vanskelig å se hvilken måned de som har slike navn hører til :p
 
Vi får se på det om noen innlegg. Nærmer seg med stormskritt den skjult gruppa da:happy:

Hva med juli-jubel? Juli-lykke?

Føler noen (du? Haha) bør sette opp alle forslagene på ei liste på første side i tråden :)
Så kan vi stemme over dem med meningsmåling eller noe sånt når vi har nådd 5000 innlegg?
Julijubel var jo artig da forresten!
 
Har noen sett hva de andre juligruppene heter? Vet at juli 2017 heter Julibaluba, der er jeg jo med selv :p
 
Back
Topp